Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte om nån här inne fått testa prototyperna i vintras/våras?PNyberg sa:Det blir nog svårt att få ut nå info om ett par skidor som vart relativt top-secret tills för några veckor sedan.
Albinbp fick äran att känna på wizard skidan när han var i Stryn. Mjuk skapelse var utlåtandet.
Kommer CMD till testdagarna tro? You better!
Att lära sig från Coreupt: Ha inte ett team som kostar mer än vad man säljer för.coldplaze sa:Franska Coreupt ligger illa till, efter endast 3 år på marknaden, hoppas det går bättre för CMD.
Jag måste säga att även fast dom är så mjuka och lekfulla så går dom att pressa ganska hårt i pisten när man väl vill.coldplaze sa:Sommar sommar sommar!
Men snart är vintern här igenHar kört Katana i vinter (11/12) och mina gamla Xenon liquidmetal :D samt provat Katana 12/13 och Rocker2 122 12/13 i Gränsen under en heldag med mycket nysnö.
Men av nån underlig anledning är jag fortfarande sugen på CMDs The Wizard, har hittat ett par 12/13 till hyfsat pris.
Är det nån fler som åkt mycket på dom och kan ge en summering?
är som sagt relativt tung, och kör inte så tufft som jag gjort tidigare vilket jag märkte tydligt denna vår.
MVH/Daniel
Är alltid det här I-landsproblemet varje år, NYA MODELLER!Knuta sa:Var faktiskt på studiebesök i skidfabriken i veckan och kollade lite, bla på nya Wizard. Provåkte även den på skidtestet i Tandå i April. Den kommande modellen är betydligt styvare än tidigare och en av mina favoriter på skidtestet, hörde även att många på skidfabriken gillade den skarpt. Jag ligger uppe och nosar på 100kg jag med![]()