Akksel Medlem 2007-10-27 Coola streetkläder #41 för alla som vill ha LRG o andra "hiphop kläder" kan ju glida in på recognize.se/com dem har butik i skrapan på söder också..
för alla som vill ha LRG o andra "hiphop kläder" kan ju glida in på recognize.se/com dem har butik i skrapan på söder också..
andreTrapp Ny medlem 2007-10-27 Coola streetkläder #42 streetwear är bäst ändå (enligt mig)... beställde precis massa kläder dårifrån, snabb leverans, grymt snygga grejer, stort utbud Senast ändrad: 2007-10-27
streetwear är bäst ändå (enligt mig)... beställde precis massa kläder dårifrån, snabb leverans, grymt snygga grejer, stort utbud
KevinH Ny medlem 2007-11-21 Coola streetkläder #47 jag göör feta T tröjjor och bandanas .. Kewa Clothing ..
Grilljanne Aktiv medlem 2007-12-01 Coola streetkläder #48 jobbigt att alla på den här sidan klär sig i fula hip-hopkläder. kolla in zoovillage.se istället, för lite bättre märken.
jobbigt att alla på den här sidan klär sig i fula hip-hopkläder. kolla in zoovillage.se istället, för lite bättre märken.
Ha Ki Medlem 2007-12-01 Coola streetkläder #49 Det finns ett par Jönköpingsföretag som gör riktigt grymma kläder. Dels Mo'cycle (www.mocyclejeans.com) men även Ninaqi (www.ninaqi.com)
Det finns ett par Jönköpingsföretag som gör riktigt grymma kläder. Dels Mo'cycle (www.mocyclejeans.com) men även Ninaqi (www.ninaqi.com)