Coolast bräda?

Raaz

Ny medlem
Coolast bräda?
Tja! Har lite problem med att få kläm på vilken bräda som e coolast. Gillar Kongbrädans mörka stil, samtidigt som den vita är väldigt stilren.

(Kongboard. Bones heal, but Glory lasts forever)
30xbt42.jpg

(Gunboard. This is Living)
255pf1l.jpg

Senast ändrad:
Coolast bräda?
Riktigt rå snygga båda,
fast den övre va nog en aning mer speciell!
gillar verkligen stilen över den!,

Du som designat dom ? typ? ;O ?

Coolast bräda?
hade jag brytt mig om sprayfärgen på brädan hade jag nog inte åkt överhuvudtaget, speciellt inte på någon av de där

Coolast bräda?
brädan ska vara vit, men motiven på brädan va inte så cleana. jobba lite å hör av dej sen :D

Coolast bräda?
After-ski sa:
Raaz sa:
After-ski sa:
brädan ska vara vit, men motiven på brädan va inte så cleana. jobba lite å hör av dej sen :D
fixar vi ;) har iofs bara hållt på sen i fredags, så får hoppas det blir bättre haha
mm är du skillad i ps?. de är kul å leka. vart hittar du brusherna, kan va fel stavat men men.
haha njaa, lika skillad som brädorna ser ut.. typ.. :)
gå in på google, sök på "brushes" så kommer det femtielva miljoner hemsidor där du kan dra hem gratis brushes :>

Coolast bräda?
Raaz sa:
After-ski sa:
Raaz sa:
fixar vi ;) har iofs bara hållt på sen i fredags, så får hoppas det blir bättre haha
mm är du skillad i ps?. de är kul å leka. vart hittar du brusherna, kan va fel stavat men men.
haha njaa, lika skillad som brädorna ser ut.. typ.. :)
gå in på google, sök på "brushes" så kommer det femtielva miljoner hemsidor där du kan dra hem gratis brushes :>
hehehe jo jag är har gått skola där man bara använde ps :D.

aa dom är snygga brädorna men inte riktigt min stil på dom.

en bra sida. www.devantart.com
tror det stavas så.
där hittar du massor också.

Tillbaka
Topp