Cork...

Cork...
ärligt talat.. om man inte är någon jättetalang på skidor, och då menar jag verkligen talang, kan jag nog lova dig att allt är lättare på studsmatta, då har du ju inte två skidor och stavar att hålla reda på i luften.

det är ungefär som om nån skulle fråga om det är lättare att köra bil på riktigt än i ett tv-spel...
men jobba på så går det nog

glad sommar//Blom

Cork...
Själv tycker jag cork är lättare på skidor men det beror på vad man ser som cork på studsmatta. Tycker det är grymt svårt att inte spinna runt som en d-spin innan landingen eller hur man ska förklara det (På studsmattan)

Cork...
man ska hoppa med stavar på studsmatta! och det är lättare att göra cork på skidor än på studsmatta! för på studs måste man slänga sig på ett annat sätt på skidor behöver du bara dra armdraget längs kicken så blir det en cork!

Cork...
Personligen så anser jag det vara betydligt mycket lättare att köra bil bra än att få bra tider på bilspel i datorn. Man får ju lixom ganska mycket mer feedback genom hjulupphängningar och större synfält med mera i verkligheten. Att spela dator är ju som att köra med skygglappar och vara bedövad i hela kroppen. Tror det skulle vara mycket obehagligt att prova på det i trafiken. Annars borde det du säger stämma. Alltså att det är lättare att trixa i shorts och T-shirt på en studsmatta än att göra samma sak med massa tung utrustning och vinterkläder på sig.

Cork...
tycker cork är grymt mycket lättar på skidor en studs matta det ända du behöver göra ju är att luta sig lite bakpåt och vrida åt det hållet som man vill så har man cork men på studamtta funkar ju inte det.. man kan carav på va man vill vissa tycker att det hjälper en på snurren eftersom man redan komit en bit på vägen när man carvar men man har en tendeens att drifta när man caravar tycker sj att det är skönare att snura utan carv

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp