cork?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
det finns redan en.Drakbabis sa:Nu finns det så många cork(ade)-trådar så jag börjar fundera på om det inte är bättre att någon gör en "Officiella Trickidentifierings-tråden" eller liknande. Och samla allt på ett ställe så att det inte behöver finnas 500 trådar "är detta en misty?", "vad gör jag för trick?" eller "hjäälp, vad är det här för trick????"
Bara en tanke. Vill inte göra en själv eftersom jag inte behöver hjälp med trick. xD
Kolla bara på alla andra "Officiella" trådar som postas? och likförbannat är de många som postar utanför dom trådarna, säger absolut inte att de gör något fel i de hela utan jag vill bara som påstå att jag tror de kommer funka lika bra (ironi) som de andra! =D=DDrakbabis sa:Nu finns det så många cork(ade)-trådar så jag börjar fundera på om det inte är bättre att någon gör en "Officiella Trickidentifierings-tråden" eller liknande. Och samla allt på ett ställe så att det inte behöver finnas 500 trådar "är detta en misty?", "vad gör jag för trick?" eller "hjäälp, vad är det här för trick????"
Bara en tanke. Vill inte göra en själv eftersom jag inte behöver hjälp med trick. xD
https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=38096Drakbabis sa:Nu finns det så många cork(ade)-trådar så jag börjar fundera på om det inte är bättre att någon gör en "Officiella Trickidentifierings-tråden" eller liknande. Och samla allt på ett ställe så att det inte behöver finnas 500 trådar "är detta en misty?", "vad gör jag för trick?" eller "hjäälp, vad är det här för trick????"