Crazy Creekbräda

Crazy Creekbräda
Cracy creek e väl de brädor som säljs på intersport eller nått va? om man som nybörjare vill köpa sig en bräda så e det ju bra att kanske inte lägga för mycket pengar. om jag var du så skulle jag nog satsa att köpa en beggad bräda med lite bättre kvalitet. känns som om cracy creek har mer unga knattar som målgrupp å inte tunga norrlänningar..(pardon my french) snacka me nån snubbe i nån snowboard affär så kan han säkert ge dig ett bra tips på en billig bräda med bra kvalitet som kan passa dig även i framtiden.

Crazy Creekbräda
lika bra att satsa på bra grejer med en gång, alltså inte crazy creek... som sagt köp en begagnad bräda av något stabilare märke med lite mer erfarenhet istället för en CC...

Crazy Creekbräda
Vad de håller för kvalitet spelar väl egentligen ingen roll. Crazy Creek tillverkas för Intersport, ett företag som knappast kan anses ha drivit på utvecklingen inom snowboardsporten. Köp nåt bra begagnat istället för att stödja okunniga sportaffärer.

Crazy Creekbräda
Jag läste på ett amerikanskt snowboard forum om CC.
och CC fick bra kritik av många erfarna åkare.

fördelen var att brädorna var billiga.. nackdelen var att bindningarna sög.
men brädorna höll fortfarande kvaliteten.

så en bra cc bräda och ett par schyssta bindningar var deras rekommendation.
men det är väll igentligen upp till var och en.
man känner sig fram själv.
har du inte mkt att lägga så är ju CC en undankomst.

men kan du punga ut med 8000 kr så köp nå värre. ;D

Crazy Creekbräda
mm Crazy Creek är ju som Warp, DCATE, ICEpeak mm ett enkelt sett för sportaffärerna att håva in sköna slantar, hjälp dem inte med det :)

Tillbaka
Topp