Credd till Redaktionen mm.

ErikWibaeus

Medlem
Tjabba

Jag skulle först å främst villja ge creed till redaktionen som jag tycker har ryckt upp sig
betydligt från föregående vår/sommar. Skidartiklarna och bildinslag har kommit i samma
utsträckning som på vintern om nästan inte mer nu när mtb sässongen är igång.
Är jag ensam om att tycka så här?

Jag skulle även villja ge creed till alla medlemmar för att vi har sluppit många
studsmatterullar av formatet 3 pixlar. Eller är det FR filter som har börjat värka? Jag är
inte helt säker på vad.. Håller ni med?

Den ända igentliga synpunkten är det konstant återkommande problemet med forumet,
som fungerar som en anslagstavla ett psykhem där allt och alla sätter upp små notiser
om saker som i princip endast rör ett fåtal/inga alls.
Återigen, håller ni med eller inte?

Lycka till på alla rails som ska köras i höst /E

Senast ändrad:
Bra skrivet, men bara så du vet så är "Creed" antingen A: Ett amerikanskt rockband B: religiös riktning/trosbekännelse. Cred däremot är slangordet du söker. Sen var det "verka" och "enda" också men det kvittar väl antar jag. (Jo jag är lite uttråkad.)

Utter sa:
Bra skrivet, men bara så du vet så är "Creed" antingen A: Ett amerikanskt rockband B: religiös riktning/trosbekännelse. Cred däremot är slangordet du söker. Sen var det "verka" och "enda" också men det kvittar väl antar jag. (Jo jag är lite uttråkad.)
Creed är även ett mkt gammalt och fint parfym märke. Napoleon va en av dom första som fick en custom made creed parfym.

Men håller annars med till fullo om att man sluppit alla tusen studsmattefilmer som annars terroriserat forumet på sommrarna. Att folk sätter backlip på studsmatta är väl, sådär intressant.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp