ErikWibaeus
Medlem
Credd till Redaktionen mm.
Tjabba
Jag skulle först å främst villja ge creed till redaktionen som jag tycker har ryckt upp sig
betydligt från föregående vår/sommar. Skidartiklarna och bildinslag har kommit i samma
utsträckning som på vintern om nästan inte mer nu när mtb sässongen är igång.
Är jag ensam om att tycka så här?
Jag skulle även villja ge creed till alla medlemmar för att vi har sluppit många
studsmatterullar av formatet 3 pixlar. Eller är det FR filter som har börjat värka? Jag är
inte helt säker på vad.. Håller ni med?
Den ända igentliga synpunkten är det konstant återkommande problemet med forumet,
som fungerar som en anslagstavla ett psykhem där allt och alla sätter upp små notiser
om saker som i princip endast rör ett fåtal/inga alls.
Återigen, håller ni med eller inte?
Lycka till på alla rails som ska köras i höst /E
Jag skulle först å främst villja ge creed till redaktionen som jag tycker har ryckt upp sig
betydligt från föregående vår/sommar. Skidartiklarna och bildinslag har kommit i samma
utsträckning som på vintern om nästan inte mer nu när mtb sässongen är igång.
Är jag ensam om att tycka så här?
Jag skulle även villja ge creed till alla medlemmar för att vi har sluppit många
studsmatterullar av formatet 3 pixlar. Eller är det FR filter som har börjat värka? Jag är
inte helt säker på vad.. Håller ni med?
Den ända igentliga synpunkten är det konstant återkommande problemet med forumet,
som fungerar som en anslagstavla ett psykhem där allt och alla sätter upp små notiser
om saker som i princip endast rör ett fåtal/inga alls.
Återigen, håller ni med eller inte?
Lycka till på alla rails som ska köras i höst /E
Senast ändrad: