Croft Reseutbildning existerar inte!!!!!!!!!

Krille17

Ny medlem
hej

Kristoffer heter jag.

Ville bara meddela alla ledsna själar därute att Croft Reseutbildning inte finns.

Däremot finns mr Diaz registrerad i ett annat företagsnamn, och det företaget har inte betalat en enda krona i moms(lite misstänkt!!!!!!!), samt att Diaz har stora skulder till kronofogden.

Så jag hoppas att många därute av er som tänkte gå utbildningen verkligen inte hunnit betala resan än.

Det var allt!!!

mvh

Kristoffer

Tråkigt läge! Får du inte det du betalt för är det bara att börja JAGA fanskapet tills han väljer att "snällt" betala... Ta reda på var han bor och ring på nätterna, brukar fungera.

Det finns skäl att misstänka att detta är ett bedrägeri. Eftersom företaget Croft har vistelse adress i Bromma bör samtliga polisanmäla detta hos polisen i västerort Stockholm.
Tel: 08-4010000
Då kommer du till Sthlms polisens växel. Bättre att samla alla anmälningar mot dem på ett ställe, annars är risken att det avskrivs.

jag vet! jag har polisnamält å ska vara med i kvällsposten imorngon.
jag har tyvärr redan betalat
jävla svin

Jag har polisanmält hos polisen i Karlstad, samtidigt har ja pratat med polisen i både Järpen och Stockholm och stockholmspolisen har lovat att samla in anmälningarna utifrån då det är otroligt många som ringt.

ge mig adressen till ja.. vadhannuheterpåriktigt.. skulle vilja prata med honom..

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp