Sskski Ny medlem 2005-09-29 Crossmax08 #1 är det någon som kan säga mig hur denna skida är. har blivit erbjuden att köpa ett par -03 or för 1000 kr.
är det någon som kan säga mig hur denna skida är. har blivit erbjuden att köpa ett par -03 or för 1000 kr.