Cykel val

Albon

Ny medlem
Cykel val
Tjenare ! jag ska köpa en cykel till våren jag hade tänkt mig en Kona cowan 09 den kostar 12 500 ungefär är det värt pengarna?
Snälla hjälp mig.

Senast ändrad:
Cykel val
nej köp inte begangnat. googla på fitbikeco elr kanske dmr hittar du nån av den sorten för ungefär 7000 är den helt ok :)

Senast ändrad:
Cykel val
min polare ska sälja sin kona cowan för 6000 - 7000 kr hur fin som hälst han har aldrig kört på den typ, sitter singelspeed på och frambromsen borttagen, men alla delar följer me. De e ett bra köp (Y)

Cykel val
TheFreeRider sa:
Kosmos sa:
Köp begagnat!!

Kona e skit!!
okej så det är därför vissa kör med kona på red bull rampage och dh tävlingar världen över??
Precis ;)

nu är jag inte så hemma i ht träsket men visst verkar Cowan vara en bra cykel. Stirra dig inte blind på komponenter, geometri är minst lika viktig så åk och provcykla en och skapa din egen uppfattning

Cykel val
TenZer sa:
TheFreeRider sa:
Kosmos sa:
Köp begagnat!!

Kona e skit!!
okej så det är därför vissa kör med kona på red bull rampage och dh tävlingar världen över??
Precis ;)

nu är jag inte så hemma i ht träsket men visst verkar Cowan vara en bra cykel. Stirra dig inte blind på komponenter, geometri är minst lika viktig så åk och provcykla en och skapa din egen uppfattning
inte jag heller så jättemycket men i nwd (kan ha vart 9) så dirtar dom me nån kona .. såg inte om det var en cowan eller vad det var så ... håller med TenZer också .. provcykla å känn vad som passar dig bäst

Tillbaka
Topp