Da Kine, Heli Pro

Insomnia

Ny medlem
Da Kine, Heli Pro
Tjenis. Tittade på en Da Kine, Heli Pro i vinter men det blev inte av att jag köpte någon. Finns det någon butik som säljer dom här i Sverige eller på webben?

Da Kine, Heli Pro
Heli pro är enligt mej för liten man får in spade o en vattenflaska o kanske en tröja.
Jag vill gärna ha med mej sond lite käk, kanske stighudar, trekkers.kamera.
Gå upp nån eller några modeller till Poacher eller Guide.
Ska du bara åka backe o ha en macka o kompakt kamera funkar dock heli pro bra

Da Kine, Heli Pro
Heli pro är den bästa och mest funktionella ryggsäck du kan köpa. Dessutom bör du inte ha en större ryggsäck om du inte vill att den ska vara i vägen för din åkning. Jag får ledigt plats med spade, sond, kameraväska (systemkamera), vatten, extra tröja och lunch. Allt beror på hur man packar....

>> radikala rAgnar <<

Da Kine, Heli Pro
Den är ju inte särskillt lång i ryggen. Men är du ganska kort o bara har en halv liters vattenflaska, ingea hudar o trekkers så visst. De större modellerna bygger mer på höjd o djup inte på bredden. Men har man axelbredd som är mindre än normalt så kanske ryggan är i vägen för stavföringen...

Da Kine, Heli Pro
Hmmm....jag packade dessutom med mig stege, dubbla isyxor, stegjärn, gasolkök, tält, klätterutrustning, dunjacka, stighudar, x-tra stavar, en fickplunta, hela förra årets upplaga av åka skidor, en 27-årig avsvimmad säsongare, en snöskoter, 3 korvar och ett eget medelstort liftsystem i min heli pro. Slå det!

allt beror på hur man packar...

>> radaikala rAgnar <<

Da Kine, Heli Pro
Jag kan vara din packare om du vill. Och som av händelse fick jag plats med en mindre svensk småstad i ytterfacket på min helipro igår...

Da Kine, Heli Pro
kan du få packa åt mej
O göra frukost åt mej
O handla bärs
O slipa o valla mina skidor
O laga mat
Osv

Men du får faan inte åka med mej
Orkar inte vänta på några jävla fruntimmer...

Da Kine, Heli Pro
Nä fast jag har ju ingen "berguven" men kanske en mer lagom Poacher eller guide...Man är ju fullvuxen har fullängdsskidor o fullstor ryggsäck

Tillbaka
Topp