Dagen efter

• Trådstartare Trådstartare dudemeister
  • Start datum Start datum
D

dudemeister

Guest
Dagen efter
tjena ! sitter här i morronrock och har svidande huvudvärk pga för mycket festande igår .. vad gör man ?
Man har ju lixom inte orken att vara med polare och inte lusten att gå på bio lr nått

.. Vad gör ni dagen efter supandet ? kom med ideer eller säg bara vad ni gör helt enkelt :) !

med vänliga hälsningar // D-mästaren

Dagen efter
Det är alltid failure att skriva något som antyder på att man super men är under 18 på freeride.se!

Alla vet väl att det du eftersöker är redtu.... men det får man inte länka härifrån.
Bio fungerar ju alltid, bara man tar sig dit så är ju fotöljerna så sköna så man till och med kan sova. Jag tycker du ska se Kajtekeääjno... vet inte vad den handlar om men det låter som någon blandning mellan kitsurf och kenospelande samt ett uppror mellan de båda utövarna.. yupp.

http://www.sf.se/filmer/film?filmid=15004004

ps. Micke Persbrandt klär sig bra i orange mustasch.

Senast redigerad av en moderator:
Dagen efter
Köp resorb på apoteket och drick det innnan du går och lägger dig samt att du dricker när du vaknar på morgon/natten så ska du se att du kommer må mkt bättre nästa gång:)

Dagen efter
haha, wow var du full? bra att tala ut om det på nätet, sjukt ballt. OnT lek med dig själv och försök fånga resultatet i munnen, lägg sedan upp bild.

Dagen efter
Jag brukar bara löka framför datorn med vatten & snus vilket jag gör nu.

Annars är pizza gott, eller en chipspåse & film funkar bra.

Senast ändrad:
Dagen efter
ät någon fet mat och drick vatten. Sen går du u och sätter dig och andas frisk luft.

Dagen efter
Är bakfyllan redan där är det enda man kan göra är att dricka vatten och äta mat som inte retar magen för mycket. Sen ligger man i sängen och kollar på film alt. sover!

Dagen efter
men du fattar väl själv. gör det du pallar? ännu en rt tråd av 16åringar, som utnämmer sig själva som supmästare.. NICE

Dagen efter
Du är ju 16 år. Enligt den Svenska lagen är det 18 år som gäller för att lagligt förtära alkohol.
Du borde lägga ner mer tid på studierna!

Be cool stay in school

Dagen efter
på den gamla goda tiden hade jag gått till kollektivet och beställt pizza och tittat på polarna när de kollade på fotboll.

Idag rekomenderar jag äppeljos

Dagen efter
Som studerande av 50 poäng rättskunskap vill jag bara tala om att du bryter mot Sveriges rikes lag. Din kropp har inte växt färdigt vid 16 års ålder och kommer med andra ord att suga åt sig alkoholen med katastrofala följder, ty vid blott tvenne fyllor kan en yngling ådra sig skrumplever.

Gå med i junis och kampen mot den fasansfulla alkoläsken

Dagen efter
du får väl göra som vi andra har gjort; lära sig med tiden. Och om du nu är så pass bakis att du inte ens vet vad du ska hitta på så tycker jag du ska lägga ner drickandet på direkten.

Dagen efter
När blev alla så pretentiösa och moraliska?!?!?! Inte som om grabben är 13 precis...

Fanns en sjuukt bra bakistråd här på freeride innan... med bra, dåliga och hysteriskt roliga tips.

Ta med dig två pint vatten in i duschen. svep båda samtidigt som du duschar. Sedan lär du må bättre.

Om man klär på sig och tar tag i sitt liv istället för att vara sunkig och tycka synd om sig jälv i morgonrck mår man dessutom serisöt mycket bättre..

Dagen efter
Vurpollon sa:
försöker käka något, tar resorb, dricker en redbull eller liknande. Sen är man fit for fight
Redbull, poängen var väl att få ur giftet ur kroppen inte i med mer?
Hade du sagt sportdryck hade det varit en helt annan femma, men energidrycker bör man hålla sig ifrån.

Snödjup

Tillbaka
Topp