Dakine ryggsäck

Dakine ryggsäck
Hej!

Jag behöver en ryggsäck till vintern och kan behöva er hjälp. Jag väljer mellan Dakine
Heli pack och Heli pro. Har för mig att det finns olika storlekar också, S, M, L. Det jag ska ha med är digitalkamera, videokamera, spade, extra tröja handskar och något mindre att förtära.

Kan ni dela med er av er erfarenhet och rekommendationer om ni ägt någon av ryggsäckarna.

Ha det bra!

Dakine ryggsäck
jag kör med en helipro och den funkar klockrent, känner inte av den alls när jag åker.. nu har jag dock inte haft kamera eller spade i den utan bara lite kläder samt mellanmål.. Har åkt allt ifrån pist till park och off-pist med ryggsäcken på..

Dakine ryggsäck
har en heli pro L, som jag kört med sen 2år tillbaka. Spade,förstärkningskläder,och kamera får plats utan problem, såvida du inte har en systemkamera med stoora objektiv. Då är det nog inte väskan att föredra.

Dakine ryggsäck
Ja kör me en Dakine Vertex som funkar perfekt! Lagomt stor på 21 L (varför ska man ha en större?). Åker du skidor eller snowboard? Skillnaden mellen Heli Pro och Vertex är väl att Heli Pro är nån liter större å att den har både snowboard å skidfästen. Vertexen har två spad fästen (ett på varje sida) och ett fack framtill på midje bandet för standard storleks kameror, annars finns ett bra fack baktill. De går å att sätta in en vatten lunga å dra den genom axelremmen. Otroligt skön att åka me...

Rekomenderar!!!

Läs mer på http://www.dakine.com/

Senast ändrad:
Dakine ryggsäck
zacka....anledningen att man behöver en större är stighudar och alpinetrekkers osv....kort o gott mer packning = större väska ;-)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp