Anders_L Ny medlem 2002-07-18 Dakine Vertex #1 Någon som vet var man kan köpa eller beställa en Dakine Vertex ryggsäck? Har kollat med en massa butiker och på internet, men ingen vet någonting. Tacksam för hjälp!
Någon som vet var man kan köpa eller beställa en Dakine Vertex ryggsäck? Har kollat med en massa butiker och på internet, men ingen vet någonting. Tacksam för hjälp!
fr1ppe Ny medlem 2002-08-08 Dakine Vertex #2 Ja du, jag tänkte just lägga in den frågan i forumet...Var fan köper man en dakine vertex nånstans o hellst i stockholmtrakten??!!!
Ja du, jag tänkte just lägga in den frågan i forumet...Var fan köper man en dakine vertex nånstans o hellst i stockholmtrakten??!!!
MattB Ny medlem 2002-08-08 Dakine Vertex #3 Jag köpte min på Alpint i Sthlm. Suverän rygga. Sitter som en sportkeps.
birdosmatte Ny medlem 2002-08-08 Dakine Vertex #4 ALPINT på torsgatan i sthlm köpte jag min på! TEL: 08-323213! Grymt bra ryggsäck...
fr1ppe Ny medlem 2002-08-08 Dakine Vertex #5 tackar o bockar för infon, jag baxar ut mig i värmen o tjackar en sån! //fripps