Dancing hjälp

OzzyOskar

Ny medlem
Dancing hjälp
Hej jag köpte en longboard för att jag vill lära mig dancing och cross stepping, jag köpte the cross stepper för 3000 kr av denna anledningen ;D jag har nu lärt mig själva cross stepping basic steget och jag lyckas majoriteten av gångerna, jag är nu nyfiken hur ska jag fortsätta för att bara göra ett trick/steg ser i längden ganska lame ut XD inte så jätte coolt, men jag vet inte riktigt hittar inga tips som säger åt mig att fortsätta till ett speciellt annat steg eller så är det någon där ute som är bra på longboard dancing som kan hjälpa mig med detta jag ska bifoga en film där ni kan se när jag gör cross stepping och jag har säkert misstag där också som måste rättas till XD alla tips ni kan ge är uppskattat ;D
tack på förhand och ha en bra dag !

Senast ändrad:
Dancing hjälp
Detta har varit till stor hjälp för mig.

1. Jag är Herren, din Gud, som har fört dig ut ur Egyptens land, ur träldomshuset. Du skall inte ha andra gudar vid sidan av mig. Du skall inte göra dig någon bildstod eller någon avbild av det som är uppe i himmelen eller nere på jorden eller av det som är i vattnet under jorden. Du skall inte tillbe dem eller tjäna dem.

2. Du skall inte missbruka Herrens, din Guds, namn.

3. Tänk på sabbatsdagen, så att du helgar den. Sex dagar skall du arbeta och uträtta alla dina sysslor. Men den sjunde dagen är Herrens, din Guds, sabbat. Då skall du inte utföra något arbete.

4. Hedra din far och din mor.

5. Du skall inte mörda.

6. Du skall inte begå äktenskapsbrott.

7. Du skall inte stjäla.

8. Du skall inte bära falskt vittnesbörd mot din nästa.

9. Du skall inte ha begär till din nästas hus.

10. Du skall inte ha begär till din nästas hustru, inte heller till hans tjänare eller tjänarinna, hans oxe eller hans åsna eller något annat som tillhör din nästa.

Senast ändrad:
Dancing hjälp
Kolla på videos, få inspiration, kolla Loaded Longboard challenges på youtube eller Tips & Tricks. När du hittat ett nytt trick, gör det några gånger, sen provar du att göra det i sekvens med cross-steps eller nånting, sen lär du dig nya tricks och slänger in likadant och vips har du värsta dance-linen

Tillbaka
Topp