Dansk skidfilm

Dansk skidfilm
Kul att se att det trots allt finns danskar som klarar av det här med skidåkning..
Den lokala skidanläggningen där jag bor (Isaberg) invaderas årligen av sjukt många danskar, typ runt 70 000, och det är inte många som behärskar åkningen, de flesta är totalt livsfarliga! men som sagt, kul att se att det finns de som klarar av det..

btw; har hört att det högsta berget i danmark är runt 300 meter högt och heter typ himmelsberget, någon som kan bekräfta eller förneka? :P

Senast ändrad:
Dansk skidfilm
Kan inte ta danskar på allvar.

Tänker bara på den där så fort jag ser/hör danska.

edit;

nu har jag kollat 3 min av filmen och allt jag sett är jävla torg i Köpenhamn? Åker dom några skidor?

Senast ändrad:
Dansk skidfilm
Danmarka högsta punkt är inte himmelbjerget som endast mäter 147 meter över havets yta

Danmark har igentligen tre enorma berg som samtliga mäter lite över 170 möh.
dessa är:

Møllehøj, 170,86

Yding Skovhøj, 170,77

Ejer Bavnehøj, 170,35

Dansk skidfilm
jClaar sa:
Kul att se att det trots allt finns danskar som klarar av det här med skidåkning..
Den lokala skidanläggningen där jag bor (Isaberg) invaderas årligen av sjukt många danskar, typ runt 70 000, och det är inte många som behärskar åkningen, de flesta är totalt livsfarliga! men som sagt, kul att se att det finns de som klarar av det..

btw; har hört att det högsta berget i danmark är runt 300 meter högt och heter typ himmelsberget, någon som kan bekräfta eller förneka? :P
Förstår vad du menar med Isaberg, själv varit där några gånger, och det är ingen vacker syn. För er som inte varit där kan titta här :

Senast ändrad:
Dansk skidfilm
You-Know-Who sa:
v-larsson sa:
fattar inte varför ni klagar på deras steez. inte sämre steez än många av er minigangsters som åker i kungsberget.
skulle gissa på att du har mindre steeze än många i kungsberget.
Det har jag med all säkerhet. nu var det ju iof inte jag som var med i filmen, så min steeze behöver vi ju inte diskutera här. det kan vi starta en ny forumtråd om.
Man kan ju liksom inte dra in fler personer än vad ämnet handlar om.

Dansk skidfilm
v-larsson sa:
You-Know-Who sa:
v-larsson sa:
fattar inte varför ni klagar på deras steez. inte sämre steez än många av er minigangsters som åker i kungsberget.
Det har jag med all säkerhet. nu var det ju iof inte jag som var med i filmen, så min steeze behöver vi ju inte diskutera här. det kan vi starta en ny forumtråd om.
Haha ord på den

Dansk skidfilm
v-larsson sa:
You-Know-Who sa:
v-larsson sa:
Jag tror att You-Know-Who försökte "äga" v-larsson lite, men jag tror han misslyckades.
No offence.

Dansk skidfilm
Deespin sa:
v-larsson sa:
You-Know-Who sa:
Jag tror att You-Know-Who försökte "äga" v-larsson lite, men jag tror han misslyckades.
No offence.
nej, jag skulle försvara kungsbergets heder.
Och jag tror du försökte "äga" mig lite, men jag vet att du misslyckades.
Lots of offence.

Dansk skidfilm
You-Know-Who sa:
Deespin sa:
v-larsson sa:
No offence.
Lots of offence.
Jag försöker inte äga någon. jag håller nämligen mig till att diskutera filmen.

Dansk skidfilm
v-larsson sa:
You-Know-Who sa:
Deespin sa:
No offence.
Lots of offence.
Jag försöker inte äga någon. jag håller nämligen mig till att diskutera filmen.
och folk i kungsberg

Dansk skidfilm
Tillbaka
Topp