cnallzone
Ny medlem
Dansk skidfilm
http://www.locoskiing.dk/locolicious.php hyffsad åkning skön redigering
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kan vara så med, vet bara att det är lägre än Isaberg (308 möh)SverigeTomten sa:Dankarks högsta pungt är på circa 100 meter över havsytan hade jag för mig.
nära och nära, tar väl ca 15-17 timmar för danskarna. dvs ungefär samma som det tar till åre.nille sa:Danskar har ju faktiskt relativt nära till alperna så, en och annan hyffsad åkare borde ju komma till.
Förstår vad du menar med Isaberg, själv varit där några gånger, och det är ingen vacker syn. För er som inte varit där kan titta här :jClaar sa:Kul att se att det trots allt finns danskar som klarar av det här med skidåkning..
Den lokala skidanläggningen där jag bor (Isaberg) invaderas årligen av sjukt många danskar, typ runt 70 000, och det är inte många som behärskar åkningen, de flesta är totalt livsfarliga! men som sagt, kul att se att det finns de som klarar av det..
btw; har hört att det högsta berget i danmark är runt 300 meter högt och heter typ himmelsberget, någon som kan bekräfta eller förneka? :P
skulle gissa på att du har mindre steeze än många i kungsberget.v-larsson sa:fattar inte varför ni klagar på deras steez. inte sämre steez än många av er minigangsters som åker i kungsberget.
Det har jag med all säkerhet. nu var det ju iof inte jag som var med i filmen, så min steeze behöver vi ju inte diskutera här. det kan vi starta en ny forumtråd om.You-Know-Who sa:skulle gissa på att du har mindre steeze än många i kungsberget.v-larsson sa:fattar inte varför ni klagar på deras steez. inte sämre steez än många av er minigangsters som åker i kungsberget.
Haha ord på denv-larsson sa:Det har jag med all säkerhet. nu var det ju iof inte jag som var med i filmen, så min steeze behöver vi ju inte diskutera här. det kan vi starta en ny forumtråd om.You-Know-Who sa:skulle gissa på att du har mindre steeze än många i kungsberget.v-larsson sa:fattar inte varför ni klagar på deras steez. inte sämre steez än många av er minigangsters som åker i kungsberget.
Man kan ju liksom inte dra in fler personer än vad ämnet handlar om.
Jag tror att You-Know-Who försökte "äga" v-larsson lite, men jag tror han misslyckades.v-larsson sa:Det har jag med all säkerhet. nu var det ju iof inte jag som var med i filmen, så min steeze behöver vi ju inte diskutera här. det kan vi starta en ny forumtråd om.You-Know-Who sa:skulle gissa på att du har mindre steeze än många i kungsberget.v-larsson sa:fattar inte varför ni klagar på deras steez. inte sämre steez än många av er minigangsters som åker i kungsberget.
nej, jag skulle försvara kungsbergets heder.Deespin sa:Jag tror att You-Know-Who försökte "äga" v-larsson lite, men jag tror han misslyckades.v-larsson sa:Det har jag med all säkerhet. nu var det ju iof inte jag som var med i filmen, så min steeze behöver vi ju inte diskutera här. det kan vi starta en ny forumtråd om.You-Know-Who sa:skulle gissa på att du har mindre steeze än många i kungsberget.
No offence.
Jag försöker inte äga någon. jag håller nämligen mig till att diskutera filmen.You-Know-Who sa:nej, jag skulle försvara kungsbergets heder.Deespin sa:Jag tror att You-Know-Who försökte "äga" v-larsson lite, men jag tror han misslyckades.v-larsson sa:Det har jag med all säkerhet. nu var det ju iof inte jag som var med i filmen, så min steeze behöver vi ju inte diskutera här. det kan vi starta en ny forumtråd om.
No offence.
Och jag tror du försökte "äga" mig lite, men jag vet att du misslyckades.
Lots of offence.
och folk i kungsbergv-larsson sa:Jag försöker inte äga någon. jag håller nämligen mig till att diskutera filmen.You-Know-Who sa:nej, jag skulle försvara kungsbergets heder.Deespin sa:Jag tror att You-Know-Who försökte "äga" v-larsson lite, men jag tror han misslyckades.
No offence.
Lots of offence.
Måste ju trots allt få försvara mina grannar mot folk som hackar på dom eller?viktorBackman sa:och folk i kungsbergv-larsson sa:Jag försöker inte äga någon. jag håller nämligen mig till att diskutera filmen.You-Know-Who sa:nej, jag skulle försvara kungsbergets heder.
Lots of offence.
men va har de mä kungsberg å göra ?v-larsson sa:Måste ju trots allt få försvara mina grannar mot folk som hackar på dom eller?viktorBackman sa:och folk i kungsbergv-larsson sa:Jag försöker inte äga någon. jag håller nämligen mig till att diskutera filmen.