Dansk skifilm - Toast it! FULL MOVIE

simonknudsen93

Ny medlem
Hej!
Vi er et af de få danske crew der findes. "Rodelbahn Crew". Dette er vores første film, så kommenter endelig med kritik, probs osv...
Enjoy!
/Simon.

Riktigt bra faktiskt. Skönt med danskar som visar att dte finns sjukt mycket fördomar om danskar som kör. Vallåsen i helgen eller?

Det var segt intro och hela filmen känndes lite långtråkig, spolade lite för orkade inte riktigt se allt men åkningsnivån var väll inte heller jätte bra vad jag såg. Det verkade skönt att kunna åka inomhus och ha en såndär bra park. Det var dock bra och ovanligt musikval. Det är bara att jobba på, kul att ni har gjort en film och ni verkade ha roligt så de är det som är huvudsaken. Redigerningsmässigt var det bra, kanske hade kunnat korta ner den lite och gjort så att de hade blivit lite mer flow och fart i filmen.

Snabb kikade bara lite men den var grym!
Inomhusbacken och karusellgrejen i slutet såg sjukt kul ut!

Visste inte att Danskar åkte skidor faktiskt.

bra åkning på sina ställen och likaså med redigering, men musiken sög ganska hårt.
OBS! såg inte hela endast ett par minuter här och där.

Senast ändrad:
JÄVLA NAJS INOMHUS ÅKNING!
vart? Jätte bra film med bra railing och hoppning!

SICK INSIDE SLOPE
where? Really good movie with both jumping and railing. Creds!

mange tak for alle de gode kommentarer.
Jeg er enig i at filmen er lidt langtrukken. Måske laver vi en ny film igen i år, hvor niveuet også er bedre.

fan vilka feta ställen ni har fått vara på då.. man blir ju riktigt avis...... :(

fin edit och najsa AE grejjer:D:D

Danskarna håller det nere! bra att ni visar att ni också kan åka ;)

jag gillar verkligen redigeringen, även om ni inte är så sjukt bra så funkar det att kolla på hela filmen utan att tröttna. Fortsätt åka och fortsätt släppa filmer! :D

Sjukt bra film, keep em coming!
Visste ju knappt att danskar kunde åka skidor/snowboard, men jag hade visst fel. Okej, det var inte världsklass på åkningen men det var heelt klart sevärt!

5/5!

sick redigering och filmning, åkning var helt okej men jag tror att eran nästa film kommer bli riktigt bra!

keeep it up!

Tillbaka
Topp