David Benedek film parts

krilleee

Ny medlem
David Benedek film parts
Hej, undrar bara om Benedek har någon mer part av en film mer än Overseas i år?
chill

Senast ändrad:
David Benedek film parts
jag har också saknat han som fan, han var grym i lame och afterlame men sen dess har jag hunnit se så många parts med han. vart glad när jag såg hans namn i overseas fast det var ju så förbannat kort :(. har inte sett han i nån annan film i år, lycka till med jakten dock

David Benedek film parts
du också, han har sån sjuk stil. Så jävla clean. Dessutom visar han hur snowboardåkning verkligen ska vara. Stora hopp och mycket puder. Kom en rulle förra året när Benedek och 2 till åkte ut i alaska och kampade i 2 veckor. Kommer inte ihåg namnet men kan verkligen rekomendera den!
ha det fint

David Benedek film parts
^In short, vete fan om den var bra. Men rätt kul.

Han har ju även slängt ihop någon gap session-film samt 91 words for snow. Den sistnämda är ju faktiskt en riktig höjdare.

David Benedek film parts
krilleee sa:
du också, han har sån sjuk stil. Så jävla clean. Dessutom visar han hur snowboardåkning verkligen ska vara. Stora hopp och mycket puder. Kom en rulle förra året när Benedek och 2 till åkte ut i alaska och kampade i 2 veckor. Kommer inte ihåg namnet men kan verkligen rekomendera den!
ha det fint
ajusste den såg jag också, kommer nånting över att dom hoppade över tältet och det var grymt skön känsla i den. om du inte hittar nåt nytt så tycker jag att du borde se om dom gamla godingarna lame, afterlame och afterbang.det ser då jag till att göra varje säsong

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp