db Skis

Johan_Stralfors

Ny medlem
db Skis
Jag läste genom db skis hemsida,
Tycker att deras skida tabla rasa verkar jäkligt bra.
Deras sida räcker kanske inte som referens, men de hade en hel del tuffa lösningar.
Undrar om någon annan har några funderingar kring denna eller om någon till och med har prövat ett par.

Vidare undrar jag om man kan undkomma tullen till Sverige på något sätt, de skickar tydligen varorna med FedEx så det blir svårt kan jag tänka mig.

db Skis
Det ligger en recension inne på DB R modellen, deras smalaste modell. Jag kommer att testa både Tabla Rasa och Surreal om nån månad så du får väl kolla in på recensionssiidorna här lite då och då och se om det droppat in nåt. Det är lite svårt att uttala sig om skidor man aldrig ens sett men ryktena säger att skidorna ska vara nånting i hästväg; riktigt, riktigt bra. Jag ser fram emot att få släppa lös tabla Rasan :-)

Undkomma tullen helt ok hållet blir svårt. Men, det värdet som du ska betala tull och moms på är lägre än utpriset på DBs hemsida, ca 200 USD. Så det drar ju ner kostnaderna lite grand.

db Skis
Läst Recensionen, Verkar så jädra grymma.
Tabla Rasa har jag in tankarna själv, men det är inte billigt så jag får ta mig en funderare.

Häftigt att du får testa dem, hade inte haft något emot det.

Tillbaka
Topp