Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tack så mycket för ditt svar. Jag ska kika in på Core i helgen och se hur det ser ut där.
Jag ska kika in på Hollywood också dock så hade dom inga DC boots i sin webbutik i nuläget i varje fall. Ska kika på OneOff också men osäker på om dom har DC också.
Ska se vad jag hittar i helgen men efter kikat runt på priser så lär min tjejkompis i USA får skicka boots hem till mig efter jag beställt dom på en amerikansk sida hem till henne.
Ingen aning om vad frakten kommer gå på men dom boots som jag och tjejen vill ha blir upp emot 2-3 tusen billigare om man köper dom i USA kontra Europa.
Vet inte om du bestämt dig eller vill ha tips men jag kör på ett par Burton ruler som jag tycker e asnice, däremot har jag inte kört på så jätte många andra så kan kanske inte riktigt jämföra :D
Dock så har jag en fundering. Bootsen glappade lite i hälen oavsett vilken storlek jag provade. Dock så minskade detta glapp markant när man haft på sig dom några minuter och dom började bli varma.
Ville mest kasta ut frågan om det är så det kan kännas precis när man tagit på sig dom eller om man ska bli orolig av all form av glapp i hälen?
Bootsen var ruskigt sköna i övrigt och satt perfekt.