Del i bil st Anton!!

heggis

Ny medlem
Del i bil st Anton!!
Hej hej

Ska du åka till Anton men inte vet hur, problemen är lösta. Dela soppan med oss, res billigt och köp nya telislagg istället. Vi drar 19 dec i grym sportvolvo. Krav på medresenär: Måste delta i blandbandstävlingen. Vidare info om denna prestigefyllda uppgift tillfaller utvald resenär vid tilfälle. Ta chansen att glida genom europa nästan lika komfortabelt som slasksnö med K2 pistoff!

// Häggis och Skogen

Del i bil st Anton!!
Om jag åker med deltar jag i allra högsta grad i blandbandstävlingen! !! Men då måste ni stå ut med att lyssna på ALL min musik oxå... Ni kan inte tänka er att åka en sisådär 6 dagar tidigare??
/maria

Del i bil st Anton!!
Tjena Häggis!

Kenneby här som jobbade på Harlekin. Träffade Johan på roskilde. Jag är sugen på en plats i ert vrålåk. Hade även jag kunnat tänka mig att åka några dar tidigare. Har lovat chefen att vara nere den 16:e. Passade på att bryta foten i söndags men det ska fan gå ändå. Hör av dig så fort som möjligt.

Del i bil st Anton!!
Hallå
Det låter intressant! hade tänkt att åka runt den 15e annars, men jag kan nog vara flexibel. har grym musiksmak och volvo är ju aldrig fel. Hör av er!

Tillbaka
Topp