Dela boende i ÅRE under säsong 2011/2012

lippen92

Ny medlem
Jag är en artonårig tjej som planerar att dra en säsong i Åre i vinter och tänkte höra om det finns några sköna människor som är på att dela boende? Eller har koll på vart man ska söka boende? Gärna bara nåt rum där man delar kök och så..

// Filippa

kolla ladan i duved. får plats ett redigt gäng och ni får en av de grymmaste husen. hör med exero här på freeride. han bodde där förra året. Bara du inte hamnar i klamydiahuset. de boende där hade/har en jävlamassa problem och strul med hyresvärden som e heeeelt jävlaa dum i huvet.

Senast ändrad:
Tjena Kalle från Skåne med en polare! Vi är jävligt sugna på detta också, vi letar boende just nu. Intresserad och vågar du bo med två skånepågar?

Tjoo, Heidi - 18 årig tjej från Borås, är också sugen på att dra en säsong i Åre, håller på att kika runt lite vad det finns för boende, är intresserad av att dela boende i så fall om det finns möjlighet!

Hej, jag är planerar också på att köra en säsong i Åre! Delar gärna boende med sköna människor!

Tja
Jag är 21, och letar boende inför säsongen 11/12, har ni någon plats över eller kan tänka er att dela så hör av er!
Hade även tänkt åka upp i slutet på Sep eller i början på Okt för att reka lite, vill någon hänga på?

andrehakansson@gmail.com

MVH André

HEJ
Jag är en 23årig tjej ifrån Kalmar som har stora planer på att åka till Åre själv för första gången
men har inte dirket någon aning om hur man hittar någonstanns att bo ! Jag bor jätte gärna tillsammans med
några andra grymma människor , ! HELP !

/Frida

Hej, jag vill gärna hitta boende i Åre så snart som möjligt och hade tänkt att åka upp inom någon vecka för att sedan stanna hela säsongen. Vill helst ha boende i Björnen och delar gärna boendet!!! :)

/Natalie

Hejsan! Det var jag (lippen92) som la ut tråden, men har inte kunnat gå in och svara eftersom det blev problem med min inloggning, men nu har jag fixat nytt så nu funkar det, men med ett annat användarnamn:p Fan va kul att ni verkar på! Jag ska upp på intervju i åre den 24-25 sep och tänkte kolla lite hur det ser ut med boende efter det! jag är annars jätte intresserad av att dela typ en lägenhet med lite sköna människor, jäkligt kul och kanske lite billigare! Nån som är på? Jag vill nog helst på centralt i åre eftersom jag inte kommer ha tillgång till bil under säsongen..

// Filippa

Hej, jag är en 18årig tjej från Norrland som också tänkte spendera säsongen i Åre. Men ingen av mina kompisar vill haka på, så jag är väldigt intresserad om någon/några skulle vilja dela boende!

/Kajsa

Hej! Är också sjukt intresserad av att dela boende i Åre. Helst i Åre by då jag förmodligen kommer jobba där. 21 barre från Göteborg. Bor gärna med både killar och tjejer så länge man är skön och kan ta någorlunda ansvar kanske hehe. Sjukt taggad på att göra en säsong. Vore kul om någon är intresserad. Kommer nog inte att kunna kolla här så mycket så känner någon sig sugen så skriv på facebook. har en tendens att kolla den lite allt för ota nämligen.

KRAM

Mangedee sa:
Bra initiativ Filippa! :D
Mange, hörde det ryktas om att du också ska packa dig upp till åre i vinter? Fan va kul:) ska du jobba eller hur ser der ut för dig?

As gött att folk är på delat boende! Vet nån vart det är bäst att kolla? har varit inne på åre.cc men är inte riktigt high på sidan så hittar inte så bra.. För när är det man måste bestämma sig och kirra det, innan allt bra är slut liksom?! Jag vill som sagt också gärna bo i åre by, för att det ska bli så smidigt som möjligt, och då vill man ju vara ute i tid så man får nåt bra.. Några ideer?

Jag skall upp nu till helgen för att söka jobb. Känenr att det inte är någon idé att ta tag i ett boende innan jag vet att ajg har jobb. Men som sagt, efter nästa helg så har jag förhoppningsvis lite mer klarhet i mitt liv å då hittar jag gärna något bra så snabbt som möjligt så man har det kirrat.

22 årig kille från Göteborg som antagligen ska göra sin första säsong och behöver tips på boende eller boende tillsammans med några av er ?

Om nån av er behöver en person till eller hittar nått större så kan ni ju höra av er :)

Oscar_smedberg@hotmail.com

lippen19 sa:
Mangedee sa:
Bra initiativ Filippa! :D
Mange, hörde det ryktas om att du också ska packa dig upp till åre i vinter? Fan va kul:) ska du jobba eller hur ser der ut för dig?

As gött att folk är på delat boende! Vet nån vart det är bäst att kolla? har varit inne på åre.cc men är inte riktigt high på sidan så hittar inte så bra.. För när är det man måste bestämma sig och kirra det, innan allt bra är slut liksom?! Jag vill som sagt också gärna bo i åre by, för att det ska bli så smidigt som möjligt, och då vill man ju vara ute i tid så man får nåt bra.. Några ideer?
Kan du ge dig på! :) Jag kommer jobba en del, men förhoppningsvis mest kvällar, så man kan fokusera på le shred! :)
Hur går det, hittar du någe boende?
Vi fick tag på vårt via are.cc, la ut en annons där och blev kontaktade av goa Emma som pluggar där uppe i vinter.

Hope att det löser sig för dig!

Tjena,

21årig kille från Göteborg som antagligen kommer köra Bar-jobb i byn och söker därför boende.
Har inga problem att dela boende varken med killar eller tjejer! Någon som har något tips eller erbjudande så hör gärna av er!

Om jag är seg på att svara via PM så dra iväg ett mail:

Christoffer_johansson@live.se

Hey!
En glad tjej på 21 år från göteborgstrakten, söker boende och jobb i åre fr.o.m. februari. Har tyvärr inga vänner som
vill haka på så ngn rolig prick som sitter i samma sits?
Hade varit sjukt kul att "säsonga" resten av våren.:) Ngn som har bra tips?
//Josefine

Tjena!
21årig kille från GBG, tänkte dra upp strax efter nyår och stanna hela säsongen.
Letar boende och sköna folk att shredda berget/parken med, hör gärna av er om ni har en ledig plats! :)

simonfetscher@gmail.com

Ha de gött!

Tillbaka
Topp