Dela boende i Chamonix?

Mejlins

Ny medlem
Dela boende i Chamonix?
Vi är två tjejer på 22 år. Jobbar för tillfället i Norge men tänkte lämna det för att åka till Chamonix i slutet av November. Jobba, festa och åka skidor/snowboard är tanken. Vi letar jobb, ett boende och några sköna människor att dela boendet med. Nån som är på? eller har något tips?

/ Malin och Emma.

Dela boende i Chamonix?
Jag ska ner i december och letar också boende.
Maila mig på oskarperson@hotmail.com eller adda min facebook med samma namn!

Hörs!

Dela boende i Chamonix?
Jeg og en til, begge på 23, leter også etter bo i chamonix! Si fra hvis dere finner noe, og behøver 2 til for å fylle opp ;) Vi sees i alle fall der nede!

Ciao

/ Vegard

Dela boende i Chamonix?
Tjenna!

Jag kommer dra ner till cham i december förhoppningsvis (beror lite på mitt nuvarande jobb, kan bli att jag drar ner i slutet av Nov) Var nere förra året en vecka så jag hittar lite där nere om det är till nån nytta :P Jag kommer åka själv eftersom ingen av mina kompisar kan få tummen ur :(. Så om nån har en plats över till en easy going första års säsogare så hör av er ;) är gärna med och bilar ner om nån har bil :D. Är 20 år, åker både skidor & snowboard.

:Christian

finns på skata44@live.se

Senast ändrad:
Dela boende i Chamonix?
Jag och 2 eller 3 kompisar kommer nog också att dra ner i början av dec, har inte hittat nån schysst lägga än dock. Har gjort 2 säsonger där nere förut och har så galet mycket pepp nu på att komma ner till världens bästa ställe! maila mig på din_jonte@hotmail.com om det dyker upp nåt!

Dela boende i Chamonix?
Hej!

Planerar också på att åka till Chamonix över säsongen. Och tro det eller ej men likheterna stannar inte där. Är i Stavanger i Norge just nu och jobbar. Försöker skrapa ihop pengar till vad som komma skall! ;)

Det lutar åt att jag åker själv och letar gärna boende tillsammans. Är en 19 årig tös från Helsingborg som älskar att åka skidor.

Hör gärna av er! Min mail är friberg.sofia@hotmail.com och facebook Sofia Friberg!

Ha de! :)

Dela boende i Chamonix?
Tjena!
Vi är två härliga tjejer som är riktigt sugna på att dra och säsonga i vinter! Hör gärna av er så kanske vi kan styra nåt tillsammans=)

julia_lindgren123@hotmail.com

//Julia

Dela boende i Chamonix?
Hallå
Vi är två snowboardsåkande tjejer om 20 år som bara vill dra ner o åka och ha grymt kul. Vore riktigt trevligt om man kunde fixa ngt gemensamt, lär bli väldigt mkt billigare då me o kul att träffa lite nytt folk ;)

Någon som har några planer redan? Eller hittat ngt lovande boende?

rebecka.birgersson@live.se

//Becky o Sara

Dela boende i Chamonix?
Tja.
vet inte om detta är aktuellt men vi har två sängplatser lediga i Cham mellan vecka 2-7.

hör av er om det är någon som är sugen!

/calle och carl =)

Dela boende i Chamonix?
Hejsan!

Vi är två tjejer som ska ner och säsonga i Chamonix eller Verbier? Vilket ställe tror ni är bäst, med tanke på skidåkning, boende och jobb? När borde man åka ner? Det är första gången för oss båda och vi känner oss lite lost i allt googlande. Vore tacksamma med all hjälp vi kan få!

Ciao
/Emelie & Catharina

Dela boende i Chamonix?
Hej hej vi är två tjejer från göteborg, som tänker åka ner till charmonix för att jobb och åka skidor redan om 2-3 veckor. behöver två goa kamrater att bo med.

Hör gärna av er så fort som möjligt
Josefin.westerlund@hotmail.com eller ring 0706-406884

Josefin & clara

Dela boende i Chamonix?
Hey girls! Ok det låter intressant, men för tillfället är vi nog mer inne på Verbier. Har ni klart för er att ni ska till Chamonix? Inte verbier? haha. För att bo fyra stycken känns mest optimalt, så det hade varit bra.

/ Emelie

Dela boende i Chamonix?
Hejsan!

Vi är ett par som är 23 resp 21 som ska ner till Cham i mellandagarna. Vi är första års säsongare men jag (Jacob) har varit i Cham förut. Tillbringade 3v. där förra säsongen. Vi är öppna för att ta del av ett redan tillgängligt boende eller att bilda en grupp som delar på en lägenhet.

Vi kommer förmodligen att stanna till slutet av april och vi kommer att bila ner. Märker att de flesta som har svarat på den här tråden ska ner redan i månadsskiftet nov/dec men om det är fler som ska ner senare så hör gärna av er, även om det är senare typ början av jan som ni ska ner.

Måste också tipsa alla som inte redan uppmärksammat detta att det lönar sig fett mycket att skaffa liftkortet innan den 31/11 då det kostar 750E för ett unlimited jämt emot 1250E efter detta datum.

Ser fram emot säsongernas säsong!/ Sofia och Jacob

jacob.andersson@hotmail.com; Jacob Andersson på FB, 0705-18 24 65

sofia_aladdin@hotmail.com; Sofia Aladdin på FB, 0733- 66 58 74

Dela boende i Chamonix?
Hej dudes!

Vi har hittat en lägenhet för fyra stycken, och vi behöver alltså fylla upp lägenheten med två personer till. Den är 30m2 och ligger i chamonix sud. Depositionen är på 500 euro som ska betalas direkt, månadshyran ligger på 1400 euro i månaden. Inflytt blir i början/mitten av december. Någon som är intresserad? Lägg till oss på FB;

Malin Andersson (kjamis87@hotmail.com)
Emma Björkström

Keep it king!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp