Dela boende i St Anton 21 Nov -

gavve89

Ny medlem
Hej!

Vi är två killar på 20 år från Göteborg som ska dra ner till St Anton. Vi kommer att komma dit den 21 november och förmodlingen utan jobb... Så vi kommer att behöva hyra en lägenhet/boende i 1-2 veckor, förhoppningsvis inte längre än så. Tills man fixat ett jobb som antingen inkluderar boende eller om man får lösa det själv.

Men iaf, vet inte om det är några andra som är i samma sits som oss... Men om det är det, så kan väl ni höra av er så kan vi fixa något boende tillsammans i början eftersom lägenheterna oftast är för 4-6 personer eller mer. Så vi undrar nu bara om det finns några sköna typer som vill haka på en lägenhet runt den 21 november och 1-2 veckor framåt...

Jag har hittat en lägenhet som är ledig från den 21 november och fram till mitten av december i princip... Den kostar 3620 kr per vecka och är för 4 pers och ligger 300 meter från lift och centrum.

Har nåt annat med för 5 personer som är bra läge och kostar cirka 4000-45000 kr i veckan.

Hör av er här eller maila mig: jacob_gavin@hotmail.com

Peace!

/ Jacob & Linus

Hej!
Låter som en bra idé! Jag är inne på samma spår, att leta jobb inklusive boende när man väl är där. Jag gör min första säsong ensam och har intresse för att haka på er i ert första boende.
/Julia

Tjabba!
jag e också 20 år från helsingborg, 1a säsongen, tar körkort (förhoppningsvis...) den 20e och tänkte åka direkt efter ifall jag lyckas.

Jag är mer än gärna på er idé!!
Vet ni hur stor sannolikheten är att man hittar ett jobb väl nere?
/Anton

Tja!
24 årig varbergare som tänkte dra ner ungefär samtidigt. Hade varit schysst om man kunde hänga på er. Lät som en bra deal ni hade där med boendet för första veckan. Hur tar ni er ner?

ANTONSSON
Om du inte tar körkort, kan vi ändå räkna med att du är nere den 21a... För om vi inte kan det kan vi nog inte räkna med dig, blir vi en man kort på lägenheten kostar det helt plötsligt mycket mer för oss andra...

Men om du har bokat buss eller nåt utifall att så är du välkommen.
Maila mig jacob_gavin@hotmail.com

wannman maila mig eller lägg till på msn jacob_gavin@hotmail.com
vi har bokat flyg ner till zurich och sen tåg till st anton då.

Jag hade inte räknat med mig ifall jag vore er ^^ Iallafall, jag satsar på att ta det, sen ta första bästa tåg ner till st anton, Jag ringer er, och ifall ni e fulla så får jag hitta ngt annat, vad säger ni om det? Min plan e sämst i världen men det hade ju varit fett att ha ngn att bo med :D

Tillbaka
Topp