Dela boende i St.Anton januari-april

Hej! Jag är en tjej på 19 år som ska åka ner till St.Anton i januari för att säsonga. Mitt tänkta boende har däremot kört ihop sig. Så kom gärna med förslag!

Ha det bra så länge!

Senast ändrad:
ja o en kompis funderar på att åka till st.anton i slutet av jan/början av feb, hade dock inte tänkt att jobba. de med lägenheten låter dock mkt intressant.

ha de //jonas

ska ner till anton i mellandagarne alt. början av januari... letar boende... när i januari tänkte du sticka ner?

Hejsan,
Det ni skriver verkar perfekt för mig, jag planerar nämligen en sässong i anton men har inte fått tag på boende ännu.

Senast ändrad:
Hej, det låter trevligt. Jag har också tänkt att åka ned på egenhand. Jag blir klar med utbildningen i slutet av Jan, så jag kan först komma ned från 1. feb. Har tänkt och stanna i cirka 3 mån, men om jag har fortfarande lågan tänd så kanske längre. Jag har aldrig bumsat tidigare, men har åkt mycket trots det. Gillar mest off pist, har aldrig åkt park.
Det hade varit grymt att bo ihop med några som brinner för puderåkning! Jag har nog inte tänkt att jobba. Kan betala för jan också om det behövs.
Ha det // Rikard

Jag är intresserad..Absolut..
Håller mig till Jebbens plan där, hör gärna av dig så får du veta mer om mig och så vidare.
fabiansynneby@hotmail.com

Hej!
Har också tänkt åka ner någon gång i januari, det beror lite på om jag behöver göra omtentor eller inte... Behöver jag inte skriva nån omtenta åker ner början januari - annars runt 18e. Hade varit trevligt med lite kontakt med folk som också tänkt åka ner då nån gång =)
Har varken boende eller jobb.

/Martin

Har bokad resa i Januari. Har dock inte fixat boende än. Vilket datum hade du tänkt åka ner och så.!?? Hade varit sjukt bra med ett kittat boende!!

Hej! Jag läste din annons angående boende i st Anton! Jag har hamnat i den värsta tänkbara situationen, jag hade jobb + boende i Chamonix men då mina kompisar drog sig ur i sista sekund förra veckan har jag förlorat det och har ingen aning vad jag ska ta mig till. Desperat! Jag har åkt mycket i st Anton tidigare och tycker att systemet och staden där e riktigt sjyssta. Jag skulle bli överlycklig om jag kunde få hyra in mig i er lägenhet! Jag hade tänkt dra ner nu till nyåret o stanna säsongen ut! Jag har redan ett bra start kapital men måset nog skaffa ett arbete också! Kan du inte adda mig på msn eller maila mig?! Hade varit fett om det hade gått att fixa! Anna - anna_hallengren@hotmail.com

Jag åker ner den 3. jan. till St. Anton. Har inget boende eller jobb, men har tänkt fixa allt där nere nu. Men det är alltid lättare att hitta boende om man är fler. Om du är intresserad och ska till St. Anton / Julia

Tillbaka
Topp