Dela boende med mig dec-april?

Canaroli

Ny medlem
Hej,
jag är en av alla dom som febrilt letar boende för hela säsongen. Har insett att det är enklast att dela med någon eller några andra. Har sett en del bra alternativ för 2-4 pers.

Så, någon som är på?

Här är två alternativ:
"2:a centrala Åre Nyrenoverad lägenhet med mycket centralt läge uthyres möblerad under längre period till skötsamma hyresgäster. Lägenheten är 48 kvm med 2 sovrum samt allrum med köksavdelning. Köket innehåller elspis med ugn, kyl med frys, micro. Stora sovrummet har 2 enkelsängar. Lilla sovrummet har 2 våningsängar. (4 bäddar). Badrum med dusch och WC golv värme. Övrigt finns: Tillgång till bastu i föreningen, kabel TV, torkskåp. Egen parkering med eluttag. Uteförråd finns för utrustning. Rökning inte är tillåten i lägenheten och det är inte tillåtet att medföra husdjur.

----------

"Vecko- eller långtidsboende. Stuglägenhet i området Mellanalpen 200 m V om slalomhanget och centrumanläggningen.
Boyta 55 kvm.
3 sovrum med totalt 6 bäddar.
Fullt utrustat kök m bl a tvättmaskin.
Dusch, bastu, WC.
Allrum med bl a TV/Com Hem.

Pris:
Veckohyra 2500 SEK. Månadshyra 7000 SEK"
--------------------------------------------------------

Den första verkar sjukt nice. Tänkte ringa dom och kolla vad dom tar i hyra.

Självklart är du inte ensam!
Försöker fixa boende till i vinter men verkar svårt så planen just nu ligger i att åka upp och försöka fixa något därifrån. Kommer nog sticka upp i mellandagarna någon gång. Sitter just nu nere i Afghanistan så har lite svårt att styra upp något härifrån.

Om du nu hittar något så är jag jätteintresserad. Alltid skönt att ha sånt fixat innan man kommer upp. Är öppensinnad och har en "det löser sig" mentalitet och vet att jag är lätt att att bo med. Bor just nu 3 pers på typ 15 kvadrat härnere i Affe så allt är bättre än det.
Hoppas du hittar något och då är det bara att höra av sig om du behöver folk.

// Eric

låter riktigt bra. jag är lätt på om det finns plats, känner att tiden börjar bli knapp nu. har jobb klart så vill få boendebiten avklarad. kollektiv vore bra mycket bättre än en liten 1a på 12m2. vore guld om du hade en plats!

/ Filip

det vore guld. jag åker upp dec o åker i april.
Hyra?

Just nu har ja o en polare hittat ett boende på 20 kvm.
o då delar vi på det och jag ligger på golvet i princip...

hey! hur ser det ut med boende för dig? Hittat något där det finns plats för 1 till?? är jätteintresserad! hör av dig! Linn

Tillbaka
Topp