dela lägenhet med oss i cham!!

Veron

Ny medlem
Tja! Om ni är intresserade av boende i Chamonix så letar vi efter 2 pers att dela vår lägenhet med. Vi har bokat boende mellan 8 januari och 2 April.
Hyran ligger på 1115 Euro per person, dvs. runt 10000kr för tre månader!!! Det ligger mkt. centralt o nära till nattclubar etc. i Chamonix Sud.
Det e bummarstandard på stället, dvs. litet o mysigt, men har två rum, så lite privacy finns i alla fall...
Om ni är intresserade, hör av er nu!!!
maila till: v_gunterberg@hotmail.com

/ Josefin o Veronica

Hei hei!
Vi er to norske jenter som synes dette høres helt perfekt ut! Sendte deg en e-mail med mer info!
Birte og Hanne :)

Hallo!

Jag är absolut intresserad!

Jag och en kompis ska dra ner i början på januari!

Jag ska ta en rätt lugn säsong och täntke plugga franska.. tänkte ni ta en party säsong eller mets åkning??

Vi är i alla fall grymt intresserade!

//Sofie

Tja fan!
Vi är två killar som söker boende... Jag kommer ner den 11 jan så om ni behöver nån roommate så e d bara att hojta till.
////////
Patrik

Tjena !

Vi ar 2 stycken killar som ar har nere nu och letar boende. Om ni har kvar platserna sa kan smsa eller ringa +46703353424 eller maila nahoj_joel@hotmail.com

Ha det!

hej! vi ær 2 tjejer,en norsk och en svensk vi ska ner andra/tredje sæsongen och har bostadskris,vi vill GÆRNA bo med er!!vi reser ner i januari och ska stanna till maj, vi ær snælla och søta! hør av er till johanna på +47 481 59 234 eller erikson79@hotmail.com

Tillbaka
Topp