dela upp freeride.se

• Trådstartare Trådstartare Allemaaan
  • Start datum Start datum
A

Allemaaan

Guest
dela upp freeride.se
jag tycker det vore mycket bättre med en offpist del av hemsidan med endast offpist nyheter och offpist och en del med jibb och jibb nyheter och jibbforum

vad tycker ni?

Senast ändrad:
dela upp freeride.se
man kan ju välja att ha Ofpisst eller Jibb under foruminställningar..

varför dra upp detta igen när de redan gjorts?
är de inte bättre att få ta del av all skidåkning?..

ska vi göra en snowboard del också?..
snowblades också när vi endå håller på?..

ne fan ha de som de är :) jag tycker de funkar bra nu när man får välja i forumet vad man vill se och inte se

dela upp freeride.se
Vi som gillar både offpist och jibb vill ju inte ha det uppdelat. :)

dela upp freeride.se
jeppenator sa:

ne fan ha de som de är :) jag tycker de funkar bra nu när man får välja i forumet vad man vill se och inte se
ne nu har du väldigt fel här jeppenator du som sitter och kollar på frerride välidgt mycket och har gjort det under lång tid trodde visste att nordiska fjäll där är det både om parker och offpist alltså kan man inte dela upp forumet annat än att man kan klicka om man vill ha med jibb utrustning eller offpist utrustning samt amatörfilms forumen man kan göra det. sedan så är väl freeride en skidsajt så ne inte snowboard? och snowblades har ju typ 2 seriösa utövare här :P

Senast ändrad:
dela upp freeride.se
bodenis sa:
jeppenator sa:

ne nu har du väldigt fel här jeppenator du som sitter och kollar på frerride välidgt mycket och har gjort det under lång tid trodde visste att nordiska fjäll där är det både om parker och offpist alltså kan man inte dela upp forumet annat än att man kan klicka om man vill ha med jibb utrustning eller offpist utrustning samt amatörfilms forumen man kan göra det. sedan så är väl freeride en skidsajt så ne inte snowboard? och snowblades har ju typ 2 seriösa utövare här :P
nu tror det e du som har fel här , för om man går in på foruminställningar kan man klart och tydligt välja jibb eller offpist högst upp , precis som jeppe säger
Sen kan du la hoppa över och läsa nyheterna om offpist mm om det inte passar !

Senast ändrad:
dela upp freeride.se
OlzzzoN sa:
bodenis sa:
jeppenator sa:

nu tror det e du som har fel här , för om man går in på foruminställningar kan man klart och tydligt välja jibb eller offpist högst upp , precis som jeppe säger
eh ja? men det blir ju ingen skillnad där bara för att man ska kryssa i där nere sen... eller?

dela upp freeride.se
freeride har funnits i 10 år snart.. forumet har funkat skitbra fram tills nu när alla galna jibbers måste bryta banden med våra skidåkande bröder som gillar terängen utanför backen mer än i backen..

om alla bara sätter bra rubriker på sina inlägg så ska du väl inte behöva läsa massa offpistsnack?..

och sen hur mycke puderprat är de i forumet igentligen?.. jag tycker de mest är massa gangsters som sitter å skriver om helt orelevanta saker oftast.. Dock roliga orelevanta saker..

om nån nu har ett vettitgt inlägg så är de väl bara å skita i å läsa?..
/jeppe

dela upp freeride.se
jeppenator sa:
freeride har funnits i 10 år snart.. forumet har funkat skitbra fram tills nu när alla galna jibbers måste bryta banden med våra skidåkande bröder som gillar terängen utanför backen mer än i backen..

om alla bara sätter bra rubriker på sina inlägg så ska du väl inte behöva läsa massa offpistsnack?..

och sen hur mycke puderprat är de i forumet igentligen?.. jag tycker de mest är massa gangsters som sitter å skriver om helt orelevanta saker oftast.. Dock roliga orelevanta saker..

om nån nu har ett vettitgt inlägg så är de väl bara å skita i å läsa?..
/jeppe
mm du har rätt dära, förutom attt de orelevanta sakerna är roliga... men det är sant tråkigt att inte folk skriver mera offpist samt pudertrådar... förmodligen bara för att det är typ 90% som är jibbers här på freeride...

dela upp freeride.se
Om jag ska vara ärlig tycker jag ditt förslag var helt åt helvete skevt.
Jag är intresserad av båda delarna, och ser inget bra alls i det du säger förutom att jag slipper såna som du om jag bara använder "off-pist" delen.

Dessutom, använd uppdelningsfunktionen som redan finns?
Du kan ju välja vad för något du vill se i forumet, och att du sen får någon liten nyhet om snödjupet i kittel och NM i gränsen kan du väl inte irritera dig så mycket på?

Något jag hellre ser är väl en junior och senioruppdelning i nuläget. Freeride MÅSTE höja åldersgränsen och använda sig av system du inte kommer igenom -som t,ex apberget.se. Personnummer, m,m ska stämma in i det minsta!

dela upp freeride.se
felix sa:
Jag är intresserad av båda delarna, och ser inget bra alls i det du säger förutom att jag slipper såna som du om jag bara använder "off-pist" delen.

Du kan ju välja vad för något du vill se i forumet, och att du sen får någon liten nyhet om snödjupet i kittel och NM i gränsen kan du väl inte irritera dig så mycket på?

Något jag hellre ser är väl en junior och senioruppdelning i nuläget. Freeride MÅSTE höja åldersgränsen och använda sig av system du inte kommer igenom -som t,ex apberget.se. Personnummer, m,m ska stämma in i det minsta!
mm det är nog detta som förebygger till det här problemet jag har redan tagit upp detta i en annna tråd.. trött på 12 åringar som skriver en rubrik med texten hur blir jag en jibber?

detta är inget forum@playahead

dela upp freeride.se
Så där då har jag rensat tråden från onödiga inlägg. Håller till ämnet annars så kommer korten fram ;)

//H

dela upp freeride.se
Själv anser jag att forumets problem bottnar i för många meningslösa, upprepande, illa genomtänkta och dåligt formulerade inlägg.

Att själva freeride spänner över de olika områden som skidåkning faktiskt är/har blivit ser jag enbart som positivt. Att dra upp dessa gamla argument, är negativt.

dela upp freeride.se
felix sa:

Indeed!

Jag är också intresserad av båda delarna och det är ju en skidsajt, inte offpist- eller jibbsajt så förstår inte varför man skulle dela upp det.

Är ju inte så svårt att trycka på bakåtknappen i webbläsaren eller på musen eller tar det för mkt energi eller tid för dig Bodenis?

dela upp freeride.se
CrashX sa:
felix sa:

Indeed!

Jag är också intresserad av båda delarna och det är ju en skidsajt, inte offpist- eller jibbsajt så förstår inte varför man skulle dela upp det.

Är ju inte så svårt att trycka på bakåtknappen i webbläsaren eller på musen eller tar det för mkt energi eller tid för dig Bodenis?
för att citera akon:

As life goes on I'm starting to learn more and more about responsibility
I realize everything I do is affecting the people around me
So I want to take this time out and apologize for things I have done
And things that have not occurred yet
And the things they don't want to take responsibility for

You can put the blame on me
Said you can put the blame on me

sådär... ;D

Senast ändrad:
dela upp freeride.se
Jag tycker att det funkar bra som det redan är.

Jag älskar pudret allra mest men jag håller även på med parkåkning,
så det är kul med lite av allt!

dela upp freeride.se
Jag tycker detta känns lite onödigt, skidor är ju ändå skidor. Som Jeppenator säger kan vi ju lika gärna göra en massa underlika kategorier på en gång, varför inte ha ett storslalomforum också? -.-

dela upp freeride.se
Det skulle bara vara mycket arbete för redaktionen och
många nyheter berör ju alla kategorier. Man väljer väl endå själv
vad man läser och inte, right?

dela upp freeride.se
om man börjar citera akon i ett forum-inlägg så förtjänar ens röst inte att bli hörd. alla framtida förslag från mannen med sidans skevaste musiksmak kommer genast att föras till papperskorgen. automatiskt. du har avsatt dig alla knähunds-privilegier som du tidigare hade.

säg vad du vill BUT YOU CAN NOT PUT THE BLAME ON ME
//inte akon

dela upp freeride.se
H-T sa:
om man börjar citera akon i ett forum-inlägg så förtjänar ens röst inte att bli hörd. alla framtida förslag från mannen med sidans skevaste musiksmak kommer genast att föras till papperskorgen. automatiskt. du har avsatt dig alla knähunds-privilegier som du tidigare hade.

//inte akon
haha mm men det kanske va ett skämt också hahaha!?

dela upp freeride.se
bodenis sa:
CrashX sa:
felix sa:

Indeed!

för att citera akon:

As life goes on I'm starting to learn more and more about responsibility
I realize everything I do is affecting the people around me
So I want to take this time out and apologize for things I have done
And things that have not occurred yet
And the things they don't want to take responsibility for

Said you can put the blame on me

sådär... ;D
Det där gav tråden precis det där lilla extra för att framstå som oseriös. Hahah

dela upp freeride.se
yes måste ju sätta kronan på verket eftersom alla gillar denna tråd så mycket! ;D

dela upp freeride.se
Men palla ta upp detta ens!!
Jag vågar säga att du skulle ändra dig efter en vecka med detta system!!

Peace on freeride!!!

dela upp freeride.se
bodenis sa:
H-T sa:

//inte akon
haha mm men det kanske va ett skämt också hahaha!?
haha mm kanske men det var fortfarande en citering av akon hahahaha!?!?

dela upp freeride.se
Men lilla bodenis, har du inte fattat än att friåkar-användarna gett upp på det här forumet sedan länge? Det finns ingen poäng att försöka mer, utan det är bara att acceptera att freeride.se blivit ett svenskt newschoolers.

Om du vill chatta om skidåkning kan du ta en titt på TGR forum.

dela upp freeride.se
Herregud, vägra bara strunta i att läsa de nyheterna och trådarna som handlar om offpist. Börjar du läsa en tråd som handlar om offpist, klicka bara bakåt och fortsätt surfa iställer.

dela upp freeride.se
kujanpaa sa:
Herregud, vägra bara strunta i att läsa de nyheterna och trådarna som handlar om offpist. Börjar du läsa en tråd som handlar om offpist, klicka bara bakåt och fortsätt surfa iställer.
haha så jävla kul att ingen har fattat att det är jibbingen jag vill slippa... haha

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp