Delat boende i St Anton början av 07

drakul

Ny medlem
Jag och en polare skall ner till paradiset st anton och leva gott ett tag. Vi har tänkt oss att dra ner i början av januari och åka hem nån gång i slutet av mars/början av april. Just nu letar vi boende och det är ju inte det lättaste.
Ni får gärna höra av er om ni är inne på samma spår och behöver lite folk till boende.
Adda mig om ni är intresserade.

Två killar från Göteborg här som är inne på samma spår.
Hittar ni något får ni gärna höra av er.
MVH Magnus och Markus

Tja tja!
Vi är två tjejer från stockholm som är på att dela lägenhet med er... ska dra ner till st anton vid månadsskiftet december/januari och stannar som er. jag addar dig på msn så hörs vi om ni e intresserade!

toodels
Michaela och Fredrika

Halloj!

Jag och en annan killpolare har tänkt att glida ner till St Anton i årsskiftet. Är inne på helt samma spår men har dock aldrig säsongat så vore schysst att åka med ett gäng så man inte blir helt vilse:)
Låter det här schysst så kontakta mig via Freeride eller msn...

Adios...

Ingen som har boende på G i St Anton da?. Hade ju varit jävligt chill. Sen drar man bara ner i bilen så är allt fixat. Men jag och min polare letar på efter boende både i St Anton och andra stora ställen så. Men hör av er om ni har nått gött boende i St Anton så e vi lätt på!.-

Som sagt? Är det nån som fixat boende? En lägenhet el. likn? Ska kolla om mitt gamla boende finns kvar, finns inte det är jag sugen som fan på att dela en lgh.

Hej! Vi e två tjejer som också vill ner till St:Anton, men vi förstår inte riktigt hur vi ska kunna hitta boende. Känns som det kommer bli lättare när man kommer dit ner, men det e ju en risk att bara dra ner... Aja ner dit ska vi iallafall, men är det någon som har lite tipps på hur vi kan hitta boende eller några som kanske till och med vill dela boende med oss. Hör gärna av er!

Hej! Vi e två tjejer på 19 år som hade tänkt att åka ner till alperna samma period som dig. Vi har börjat kolla upp lite boende och så men har inte kommit så långt. Vi e intresserade av att dela lägenhet med er. Hör gärna av er!
/ Sanna och Hanna

Shaaa!

Är det någon som har en plats som behöver fyllas så hör av er:) Vill så gärna ner och Säsonga i St Anton...

Tjenare!

Jag är också på att åka ner nästan närsomhelst och stanna ett tag. Om jag inte får tag i något boende hemifrån så kommer jag troligen åka ner i slutet av november och leta jobb och boende, Någon som är inne på samma spår som jag eller är alla helt inställda på att åka ner så sent?

Leta upp en koja så fyller vi den med lite gott folk :)

Om någon vill så kan ni adda mig på msn: tim123.eriksson@telia.com så kan vi snacka där !

Jag har boende på gång i st anton så är det nån som är intresserad skriv en rad eller adda mig på msn cisosi@msn.com. Annars syns vi i st Anton

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp