den anonyma betygsättningen

maettias

Ny medlem
hej jag har märkt att det har blivit mer oseriöst betyg med den anonyma betygsättningen på filmerna, har ngn annan också märkt det? jag vill ha tillbaks den gamla betygsättningen någon annan som också vill det?

Det har inte blivit mer oseriöst utan allmänt lägre betyg, vilket i min mening är bra. Allt för många filmer får massa 5:or. Ny betygssättningen=bra

jag tycker att det har blivit bättre? Man kan sätta ett mera rättvist betyg? så upplever jag det iallafall? haha

bättre att ha det anonymt då man kan sätta de betyget man tycker utan att få folk att tycka illa om dig för att du sätter ett lägre betyg.

nått man borde kunna göra är att dra upp listan till 10 istället för 5. då tror jag att det hade blivit mycket mera rättvist :)

Det har blivit bättre, kompisröstningen försvinner och filmer får de betyg de förtjänar.

jo jag vet det har blivit bättre för att alltför många filmer har för höga betyg men många sätter fortf 5 or på sånt som e kasst och vissa 1 or på filmer som är EJ värda det

Av: Kruxelidux Online | Idag 23:25 Citera

coolare att ha 10,0 än 5,0.. :)

Det som suger med anonymt är ju att folk kan dryga å rösta ner filmer...

aa exakt det är det jag menar det är drf jag vill ha tbx med det gamla och som jeppenator sa att dom kan höja till 10,0

jag tror inte folk röstar ner filmer som är bra.. blir mera så att dåliga filmer får sämre betyg isåfall..

johan har fixat så att många bra röster väger tyngre än om någon skulle rösta lågt och dra ner poängen rejält! behövs alltså många dåliga röster för att rösta ner ett klipp med bra betyg. om jag förstod det rätt!

samtidigt krävs det många bra röster för att få ett högt betyg också. men jag kan ha fel! johan försökte förklara förut men jag fattade inte riktigt.. haha

jeppenator sa:
jag tror inte folk röstar ner filmer som är bra.. blir mera så att dåliga filmer får sämre betyg isåfall..

johan har fixat så att många bra röster väger tyngre än om någon skulle rösta lågt och dra ner poängen rejält! behövs alltså många dåliga röster för att rösta ner ett klipp med bra betyg. om jag förstod det rätt!

samtidigt krävs det många bra röster för att få ett högt betyg också. men jag kan ha fel! johan försökte förklara förut men jag fattade inte riktigt.. haha
va babblar du nu crazynator?

aha okej jeppe jag fattar men det kommer ju alltid att finnas dryga personer som röstar ner klipp bara för att jävlas men det jag vill komma med den här tråden är att jag tycker det känns som om det har blivit fler som röstar lågt på klipp som inte förtjänar det eftersom det är anonymt , men alla har ju sina åsikter!

Bättre som det är nu. Innan röstade folk ner filmer för att dom själva fått ett dåligt betyg (som ändå oftast var rättvist) på sin film av personen. Med det anonyma systemet kan alla ge en rättvisröst och det finns inte längre någong anledniga att rösta ner andra filmer.

Nya systemet=bra skit!

som sagt alla har sina åsikter! men förut när det inte var anonymt så såg man om dom röstade lågt och det var inte så många som gjorde det för dom blir ju hatade av alla andra om dom röstar lågt på ett bra klipp som inte är värt det...

Det är ju mycket bättre! Nu kanske man sätter en 1a på en dålig film som snittar 5or pga kompisröstningar. Lättare att vara lite välförtjänt jävlig när man slipper få GB:n proppar med prepubertala p12or som tycker att deras film visst var värd raka 5or.

Förhoppningsvis försvinner fenomenet med sjukt uppröstade filmer lite.

Snarare att ingen vågade rösta rättvist för dom va rädda att folk skulle börja h8a. Ett klipp på en snubbe som drar en 540 på ett hopp i gröna linjen filmad med mobilkamera förtjänar inte en 5a.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp