Den "Ultimata Jibbern"?!?

HEj.

undrar bara lite allmänt hur ni skulle vilja beskriva den ultimata jibbern?
stil?
personlighet?
åkstil? (telemark,snowboard, twintip. m.m m.m)
intressen?

låter kanske lite konstigt, men skulle vilja veta vad ni har för åsikter/kommentarer om den "ultimata jibbern"?

skulle nog vilja ha en definition av den "ultimata jibbern". vad fan är det?

typ baggy, twintips, åkstil?...slappt ;P, cross, fotografering å allt sånt där. alla är ju olika. Ska du bli en jibber och måste veta hur du ska bete dig?

Senast ändrad:
såklart har ju alla sin egen stil.. men typ.. hur man uppfattar "jibbare" ? och hur den "perfekta jibbaren" eller
hur ser en framtida "jibbare " ut? är typ mer de jag är ute efter ..

tänkte bara kolla vad folk har för tankar om det, men kan förstå att det kanske är en konstig fråga och svår att svara på.

tjena...

åk din egen stil och var trevlig så komer man långt
baggy xxxxl
spegellinser
korta stavar
stickers
och jon olsson märken (kombo)

mvh//
wolwerin
keep the glass half full

Senast ändrad:
hmm skrivit i egna ord en viss del men kan ta bort det då om det inte tillfredsställer vissa

Senast ändrad:
haha.. tack för alla svar hitills.. verkar fått mig en bättre uppfattning om hur den "ultimata" eller "framtida" jibbaren ser ut..

kan erkänna att tråden och frågan var flummig..
men men, tackar ändå för de svar jag fått.

telemark, finns knappt något fråckare att jibba med, och då är jibb inte ens tufft (enligt mig). Sedan skall det komma oväntat och vara cleant. Stora 360, flips etc.

Intressen skal vara puder, parken skall bara vara något som är ivägen, snabbaste vägen är över hoppen snarare än bredvid. Alltså, den ofrivillige jibbern är bäst.

jag skulle säga att den ultimata jobbern är Jon Olsson

han har sjukt snygga kläder, han utvecklar sporten med sjuka idéer om dubbelflippar osv, han har
grymt bra attityd..

säger bara Jon Olsson...

dock skulle han slipa lite på Railsen..

antar att jag får endel mothugg nu, jagmenar dom flästa här tycker ju att en jibber ska va en
gangsterjävel..

Senast redigerad av en moderator:
Man får väll kombinera mellan några åkare!

Jons dubbel flips

Gagniers rails

Steve stepps stil

Dumont i pipen

Senn orkar man väll inte fortsätta för de finns mkt att tilläga;>

Den ultimata jibbern är en mycket sällsynt art som har utvecklats ur Jibber-us. Den ultimata jibbern skiljer sig från vanliga jibbern med avancerde trick som sw corck720 .blind 270 in prezel 270 out, och även sw 1260 med schillermute och 540 lastbilsförarenm,medan den vanliga jibbern hänger vid den lokala backen o nöter mute 360 720 gay corck. Den ökar i antal bara med en viss föda som heter sponsor. Det finns olika sponsar som tex salomon armada eller spy. föratt irritera döda den lättast skär man av dens hals med en snowboard, freestyleskidor eller snowblades eller med att bara ha goggles på hjälmen och ge till julklapp en tskjorta med size S.

Tillbaka
Topp