Desch and Laruent Ninthward edit

• Trådstartare Trådstartare Jwalerius
  • Start datum Start datum
Skön åkning. Det är synd att de inte är ännu mer gangsta samt att de borde kunna fylla på med mer bling bling och olika goldfronts, blanda mellan guld, platina, med olika diamantformationer samt lite fler feta halsband för att det ska bli äkta jibbare

manga sa:
för att läsa mer om det jättefina skidföretaget ninthward och deras jätte gulliga åkare rekomenderas!
http://www.freeskier.com/freeskier/news.php?news_id=511

för att läsa vad åkare tycker om ninthward och gangstastilen rekomenderas
http://www.newschoolers.com/ns3/web/content/news.php?news_id=1031&

och jag kan även inför det nya uttrycket från staterna:
Så fort man gör något idiotiskt/dumt: How ninthward of me!

men skidor kan de åka och de kan jag aldrig ta ifrån dem! :D
mm sen så ska man lyssna på wester för han kan så sjukt mycket hiphop. han kanske borde sluta kolla på mtv och lyssna på nåt riktigt.

Tyvarr tappar jag all tro pa skid-jibbing kulturen nar jag ser det har. Allt ar bara daliga kopior av koder stulna fran andra subkulturer. Jag sag det har handa i inline akningen for 5 ar sedan och forstod redan da att hela sporten skulle do ut da inget var originellt och speciellt for bara inlinesakare. Desperata forsok att tacka over faktumet att inlinesakning bara var en dalig efterapning av skateboard...

Hoppas ni alla ser att detta ar FAKE. Hoppas alla har mer respekt for er sjalva an att ta at er denna lojliga tonarsfinnen. Skapa er egen kultur som ar baserad pa det som bara ni kan saga att ni kanner och upplever. Om inte kommer hela jibbing prylen vara dod om 5 ar.

/Knarren

^haha funny.. det är inte fake, jag har polare som sett allt nästan de där live, silver tänderna på desch å allt. jag lovar de e 100 % real.. desch har varit så här hela sin skid kariiär, plus att han har varit på Tour med the game å eller va de va å rappat

ge mig ett par armada skidor, ett par XXXXXXXXXXXXXL byxor, lite silver i käften, ett par RIKTIGT feta hörlurar, en nigga keps, lite fransk hip hop och en filmkamera så gör jag en lika bra film, och jag är inte ens bra.

"You said you a gangsta, But you neva pop nuttin, We said you a wanksta, And you need to stop frontin', You go to the dealership, But you neva cop nuttin', You been hustlin a long tyme, And you ain't got nuttin"

Men alvarligt så var musiken jäkligt bra, dock var kilppen lite för snabba och osamanhängande....

orkar inte kolla hela filmen för musiken var kass och de var alldeles för konstigt klipp. mycket snabba byten som man bara får ont i ögonen av. + att kvaliten inte var så go.
tjena

Fattar egentligen inte vad som är så fruktansvärt coolt?

Men skidåkningen var väl okej

Senast ändrad:
dom vill antagligen bli klassad så som i filmen. tycker det är bra att dom sticker ut och inte goes with the flow.. visst många lär hata dom men jag tror dom står ut med det.

jag diggar dom iaf.
piis

Yeah, I like the movie and i have meet Deschenaux and he is not way fake he is for real gangsta 100% real silver teeth...

Peace

Orka bry sig överhuvudtaget....låt dem göra vad de vill o klä sig hur de vill, så länge de e lyckliga
Lär er att respektera andra människor och deras stilar...

värsta jäälla whinar tråden ja har sett..!

va faan e de här har ni aldri sett nåra gängsta jibbers förut elle !

låt dom va o tänk på eran egna style boys !

peace

så sjukt cleana, ninthward pojkarna är grymmast.
någon som kan skicka låten hitta den inte på dc.

rosenvinge här köper vi saker va!!!!

(nån som kan skicka till mej med?)

faan sluta klaga, det här är ju stil av hög klass.. kanske lite på gränsen till för mycket ghetto men det måste ju finnas lr?

David Chrichton har sagt; Desh borde vinna Allt.

Det säger det mesta om hur sjukt duktig han är.

Att dom gör den här filmen är skitskoj, i alla fall om man tänker på hur mycket jag skrattat när jag läst igenom den här tråden.

Stenman sa:
manga sa:
för att läsa mer om det jättefina skidföretaget ninthward och deras jätte gulliga åkare rekomenderas!
http://www.freeskier.com/freeskier/news.php?news_id=511

för att läsa vad åkare tycker om ninthward och gangstastilen rekomenderas
http://www.newschoolers.com/ns3/web/content/news.php?news_id=1031&

och jag kan även inför det nya uttrycket från staterna:
Så fort man gör något idiotiskt/dumt: How ninthward of me!

men skidor kan de åka och de kan jag aldrig ta ifrån dem! :D
mm sen så ska man lyssna på wester för han kan så sjukt mycket hiphop. han kanske borde sluta kolla på mtv och lyssna på nåt riktigt.
logik?

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp