Desch and Laruent Ninthward edit

• Trådstartare Trådstartare Jwalerius
  • Start datum Start datum
united sa:
Yeah, I like the movie and i have meet Deschenaux and he is not way fake he is for real gangsta 100% real silver teeth...

Peace
vad jag vet så kommer du från åre. varför engelska på ett svenskt skidforum?

JSTJohan sa:
David Chrichton har sagt; Desh borde vinna Allt.

Det säger det mesta om hur sjukt duktig han är.

Att dom gör den här filmen är skitskoj, i alla fall om man tänker på hur mycket jag skrattat när jag läst igenom den här tråden.
ingen har väll klagat på hur bra han är på att åka? för åka kan båda två. riktigt riktigt bra.

Dolla-Dog sa:
Petteurr sa:
Stenman sa:
vad jag har sett av desch så är han hyffsat bra, har sett han i några filmer
...tills han haschade ner sig så totalt att han inte ens kunde stå på ett par skidor.
sätter en 10 på att han e nåååågot bättre änn dig?
Klart han är, det jag säger är att han tappade väl 2 sponsorkontrakt på grund av att han
var i så dåligt tillstånd inför tävlingar att han inte ens kunde stå på ett par skidor om jag inte minns fel.

Senast ändrad:
Detta är ju fan helt sjukt, bulldog hundar med nitar, Alkohol i mängder, inslag från tekken 4 fight spel. Ordet "fuck, fuck och fuck" åter igen.
Så här ska fan inte en skidfilm se ut, jävla idioter. Ni förnedrar skidåkningen, det är min åsikt!

BigAir sa:
Detta är ju fan helt sjukt, bulldog hundar med nitar, Alkohol i mängder, inslag från tekken 4 fight spel. Ordet "fuck, fuck och fuck" åter igen.
Så här ska fan inte en skidfilm se ut, jävla idioter. Ni förnedrar skidåkningen, det är min åsikt!
detta är en av anledningarna till attj ag hatar dig emellanåt;).

Petteurr sa:
Stenman sa:
vad jag har sett av desch så är han hyffsat bra, har sett han i några filmer
...tills han haschade ner sig så totalt att han inte ens kunde stå på ett par skidor.
mm precis så var det. vad är han? 24 år gammal topp? även om man rökte 10 joppar om dan sen han var 15 skulle han aldrig hinna bli märkbart förändrad på den tiden.

rosenvinge sa:
monoski_kicks_ass sa:
sämsta porr..- och ´"skidfilm" jag sett! dåligt
va fan får du porr ifrån ? det här är ju deras image. plus att de trickan de gör i filmen är ju sjukt grymma!
haha mm det är porr med hur får man in det i en skid film o alla dom där som är så fula så dom måste ha en halsduk för ansiktet så folk inte ska dö när man ser dom !

ErikAndersson sa:
rosenvinge sa:
monoski_kicks_ass sa:
sämsta porr..- och ´"skidfilm" jag sett! dåligt
va fan får du porr ifrån ? det här är ju deras image. plus att de trickan de gör i filmen är ju sjukt grymma!
haha mm det är porr med hur får man in det i en skid film o alla dom där som är så fula så dom måste ha en halsduk för ansiktet så folk inte ska dö när man ser dom !
fan vilken random porr du måste titta på.. eller för att det är coolt o de gillar det.

rosenvinge: haha det är ju knappast coolt...(!) inte enl. mig iaf....
nee men jag skrattar bara när jag ser de... stackars människor som tycker det där är häftigt... det har liksom inte ett skit att göra med skidåkning!

Senast ändrad:
monoski_kicks_ass sa:
nee men jag skrattar bara när jag ser de... stackars människor som tycker det där är häftigt... det har liksom inte ett skit att göra med skidåkning!
är väl för fan kul med lite nytänkande.

Senast ändrad:
ekdahl sa:
monoski_kicks_ass sa:
nytänkande?? ehh tror inte det... det här ger ju inte direkt bra signaler till alla ungdomar/kids som har det här som sitt stora intresse och ser upp till åkare som de här...förhoppningsvis inte just de här, men....

monoski_kicks_ass sa:
ekdahl sa:
monoski_kicks_ass sa:
nytänkande?? ehh tror inte det... det här ger ju inte direkt bra signaler till alla ungdomar/kids som har det här som sitt stora intresse och ser upp till åkare som de här...förhoppningsvis inte just de här, men....
vad är det som inte är bra signaler då????

Vore ju lite softare som grabbarna hade lite pengar så dom inte behövde smygfilma snygga tjejrövar och stå i nått risigt kök och försöka se bling ut.
Ska man ge intryck av att vara pimp och rik ska man vara det på riktigt.
Jävla fjantar!

dom är ju inte äns särskilt bra sätter inte ett ända trick som inte jag sätter dock med sjukt mycket bättre style (men ändå)

hehe, det är ju det som är bra med filmen. dom kör bara på steez(stil).
blir rätt drygt när man kollar på en vanlig skidfilm. doubble backflip,corks och switch 10 är ju allt dom kör typ.

Tror nog att tanner hall pundar och super minst lika mycket som dessa dudes, men ingen håller på och tjatar om det längre.

desch lefta dynastar för han inte fick en promodel, och den där bruden som suger hästlängder marie martwood fick en!

sen vet jag inte om han blev droppad av oakley eller skulle sattsa allt på ninthward.. men nu är han sponsrad av Von Zipper

men...... va dom som bra då? nu menar jag att man skall jämföra med andra "proffs".
dom kanske inte gör sitt bästa? för e man "ghetto" så är väl det bara töntigt?

Som "EinarLindgren" sa: det hade känts lite coolare i alla fall om dom haft pengarna för en sådan attityd som dom har. Nu känns det bara som om skidvärlden har fått en töntig rip off på en "50 cent" utan deg...
Jag menar: Hyr man en bil för att verka brattig (bling-bling) så kan man väl iallafall hyra nån vräkig bil? Min farsas v70 har ju snyggare fälgar än den bilen.

mycket roligt att ni vet så mycket om deras pengar? laurent e rik å desch har nog tjänat lite cash, plus att han har fått skivkontrakt

Dolla-Dog sa:
monoski_kicks_ass sa:
ekdahl sa:
vad är det som inte är bra signaler då????
Vad som inte är bra signaler?? jaaa..tex alla rökande och lite pistoler och poliser med i bilden...de ser heller inte inte ut att åka för att det är kul...utan för att det är coolt och att dom kan....

Men om dom är så rika borde dom väl ha råd att köpa snyggare fälgar till bilen om dom ändå skall flasha med det?

exakt, de ser ju inte ut att åka för att det är kul, utan för att det är coolt...
och pistoler o poliser har ju verkligen skitmycket med skidåkning att göra....verkligen...tuffa killar det där... haha

Senast ändrad:
Pistoler, gangstawannabees, brottslighet, knark och annan skit hör inte hemma i skidåkning eller någon annan stans, fatta när den 12 åriga jibbern får dessa som förebilder, pistoler gangsta och annan ren SKIT... Fast å andra sidan är det lite kul att det finns sånna så man får sig ett skratt i backen när det kommer någon som har 6 storlekar för stora kläder med sjal för ansiktet och overdriven tandställning så kallade "grillz"
BTW så låter det som om killen som sjunger säger att han "är bonde"

Senast ändrad:

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp