smiith
Ny medlem
Designa en Freeride t-shirt
haha jo precis :DAaron sa:BTW. En liten hemlis. Tvåan bygger på den här designen...
2'an = COPYCAT!
http://wirednewyork.com/landmarks/liberty/images/liberty.jpg
2;an måste vinna!!!!!!!!!!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
haha jo precis :DAaron sa:BTW. En liten hemlis. Tvåan bygger på den här designen...
2'an = COPYCAT!
http://wirednewyork.com/landmarks/liberty/images/liberty.jpg
generellt ser man (hudfärgen) blekare ut i svarta kläder..adilf sa:Den med frihetsgudinnan var sjukt snygg, tycker dock det skall vara fler färger än vit =) man blir så blek i vita tees-
När kommer ni visa resultatet?johan sa:Sista dag att rösta idag!
Så snart vi hinner. Du kommer att se det på Freeride och i vårt nyhetsbrev.TheFibretech sa:När kommer ni visa resultatet?johan sa:Sista dag att rösta idag!
Fel.. Ifall inte frihetsgudinnan vinner är livet inte värt att leva!Tallismanen sa:om inte obama tishan vinner är inte livet värt att leva..
heja obama heja obama..TheFibretech sa:Fel.. Ifall inte frihetsgudinnan vinner är livet inte värt att leva!Tallismanen sa:om inte obama tishan vinner är inte livet värt att leva..
HannesFL sa:hur vet man vilcka som gör dom? asså vem som gjort vilken?
Jag har gjort obama tröjan..HannesFL sa:HannesFL sa:hur vet man vilcka som gör dom? asså vem som gjort vilken?
"Har mest kompisar"jorre sa:hejhej det är jag som gjort frihetsgudinnan, kul att det är många som gillar!
så vem vann/har mest kompisar?
aaa eller varför inte trycka upp alla?Carled sa:Wow, inte dålig vinst till jorre med frihetsgudinnan... 60%! Hoppas dock att johan tänker på de som inte bara åker stålräcken och därför även trycker upp Obama...
eller för oss snowboardåkare som inte vill ha skis på klädernaCarled sa:Wow, inte dålig vinst till jorre med frihetsgudinnan... 60%! Hoppas dock att johan tänker på de som inte bara åker stålräcken och därför även trycker upp Obama...
haha undrar samma sak, det är ju nästan 2 månader sen vinnaren blev utseddTheFibretech sa:Hur går det igentligen med framtagningen av den vinnande t-shirten?
mmmmmm de undrar jag med.Kinkan sa:haha undrar samma sak, det är ju nästan 2 månader sen vinnaren blev utseddTheFibretech sa:Hur går det igentligen med framtagningen av den vinnande t-shirten?
haha ni behöver inte köpa domwire sa:eller för oss snowboardåkare som inte vill ha skis på klädernaCarled sa:Wow, inte dålig vinst till jorre med frihetsgudinnan... 60%! Hoppas dock att johan tänker på de som inte bara åker stålräcken och därför även trycker upp Obama...![]()
nej det har jag inte tänkt heller..MathiasViklund sa:haha ni behöver inte köpa domwire sa:eller för oss snowboardåkare som inte vill ha skis på klädernaCarled sa:Wow, inte dålig vinst till jorre med frihetsgudinnan... 60%! Hoppas dock att johan tänker på de som inte bara åker stålräcken och därför även trycker upp Obama...![]()