Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sen är alla inte 1.60 långa. Släng upp Obama som talltee, så vi som är långa kan bära den med stolthet, utan att känna oss som flickor i magtröjor!simon-t sa:Om Obama vinner hoppas jag verkligen inte dom förstör den genom att göra klänning av den. I så fall får dom göra två olika, så vi som gillar kläder som passar också kan bära den med stolthet, utan att känna oss som midgets.
så sant så sant!Pussss sa:Sen är alla inte 1.60 långa. Släng upp Obama som talltee, så vi som är långa kan bära den med stolthet, utan att känna oss som flickor i magtröjor!simon-t sa:Om Obama vinner hoppas jag verkligen inte dom förstör den genom att göra klänning av den. I så fall får dom göra två olika, så vi som gillar kläder som passar också kan bära den med stolthet, utan att känna oss som midgets.
Kallas S/M/L/XLSimonski sa:så sant så sant!Pussss sa:Sen är alla inte 1.60 långa. Släng upp Obama som talltee, så vi som är långa kan bära den med stolthet, utan att känna oss som flickor i magtröjor!simon-t sa:Om Obama vinner hoppas jag verkligen inte dom förstör den genom att göra klänning av den. I så fall får dom göra två olika, så vi som gillar kläder som passar också kan bära den med stolthet, utan att känna oss som midgets.
inte kul att vara 190+ och gå runt med tishor som slutar innan skärpet !
den ska väl hänga utanför pjäxorna ?:Oupnorth sa:Kallas S/M/L/XLSimonski sa:så sant så sant!Pussss sa:Sen är alla inte 1.60 långa. Släng upp Obama som talltee, så vi som är långa kan bära den med stolthet, utan att känna oss som flickor i magtröjor!
Verkar förövrigt vara många freeSTYLE-åkare här som vill ha tröjan nerstoppad i pjäxorna ^^
Beklagar, jag har lite bristande kunskaper (och kanske ett par fördomar?) om parkmodet. Jag menar, jag kör ju fortfarande med underställ och skalTheFibretech sa:den ska väl hänga utanför pjäxorna ?:Oupnorth sa:Kallas S/M/L/XLSimonski sa:så sant så sant!
Verkar förövrigt vara många freeSTYLE-åkare här som vill ha tröjan nerstoppad i pjäxorna ^^
En vanlig XL på migupnorth sa:Kallas S/M/L/XLSimonski sa:så sant så sant!Pussss sa:Sen är alla inte 1.60 långa. Släng upp Obama som talltee, så vi som är långa kan bära den med stolthet, utan att känna oss som flickor i magtröjor!
jo jag vet men en xl tröjja tajt/kort precis som för pussss.upnorth sa:Kallas S/M/L/XLSimonski sa:så sant så sant!Pussss sa:Sen är alla inte 1.60 långa. Släng upp Obama som talltee, så vi som är långa kan bära den med stolthet, utan att känna oss som flickor i magtröjor!
Inga småfel? Ta en titt på bilden igen...wire sa:Obama mördade ju! inga småfel heller som vissa andra bidrag hade.
Hela meningen med Obama t-shirten är ju att den skulle föreställa den tröjan som alla har på sig i USA. De va ju de som va de roligaaaa. DE TYCKER JAG INTE ÄR COPYCAT.bachmann sa:http://cn1.kaboodle.com/hi/img/b/0/0/e/a/AAAAC25726QAAAAAAA6lXw.jpg
Håller med hogizz om att det hade vart sjukt cleant med att ha shälva trycket på en av sidorna och inte centrerad.Hogizz sa:Frihetsgudinnan allday!
Skulle dock vela ha den placerat åt en sida ist för centrerad.
Visst som ni säger, Obama var häftig men det är inget jag skulle vela ha som tröja.
Klart det ska vara centrerat!Dajvid sa:Håller med hogizz om att det hade vart sjukt cleant med att ha shälva trycket på en av sidorna och inte centrerad.Hogizz sa:Frihetsgudinnan allday!
Visst som ni säger, Obama var häftig men det är inget jag skulle vela ha som tröja.
Riktigt schyssta tröjjor!
TheFibretech sa:Klart det ska vara centrerat!Dajvid sa:Håller med hogizz om att det hade vart sjukt cleant med att ha shälva trycket på en av sidorna och inte centrerad.Hogizz sa:Frihetsgudinnan allday!
Riktigt schyssta tröjjor!
men girltrycket med koston är ju en kopia av obamas poster http://www.vectorvault.com/wp-content/uploads/2008/01/obama-vectorvault.jpghenrik86 sa:http://caliroots.com/data/product/images/1777020093416141051329156_M.jpg
obamatröjan är en kopia av girltrycket med koston...
tycker du det? Jag tycker bara han är lite småsöt.Tallismanen sa:obama är ju sjukt snygg!
ojj här var det mycke känslor...Tallismanen sa:obama är ju sjukt snygg!
exakt... men det är ju som sagt det som är grejen med tröjan. det SKA vara en kopia, det är ju det som är gött.Erik sa:men girltrycket med koston är ju en kopia av obamas poster http://www.vectorvault.com/wp-content/uploads/2008/01/obama-vectorvault.jpghenrik86 sa:http://caliroots.com/data/product/images/1777020093416141051329156_M.jpg
obamatröjan är en kopia av girltrycket med koston...