Det bästa från JOI 06

Det bästa från JOI 06
Themanski sa:
Lett Tj Schillers cork 900' mute den var ju helt jävla klock ren :D han skule ha snurrat på en 180' till så hadde han ägit ut Pk Hunder ! :D
TJ gjorde en 1260 mot PK... men tappade skidan... så om han hade satt den hade han definitivft ägit PK ;)
filmen här på freeride visar fel.. klippet där TJ stompar en 1260 mot PK är egentligen kampen om tredje platsen mot håtveit..

Det bästa från JOI 06
Jag tvekar på att Pep ångrar sig mitt i ett hopp så att det blir en "sw 90 to reverse 270". Jag tror solklart att han satsade på det.

Sjukaste grejen

Det bästa från JOI 06
EricWibaeus sa:
Okej folks, listen up

Jag tänke fråga vilket d starkaste minnet ni har från JOI 06?
Mina 2 starkaste va Pep Fujas klockrena "unnatural cork 90- natural 270" på träningen på fredagen. Sjukt... Mitt andra starka minne va presentationen av åkarna. terminator musiken, tricken och stämning. Sweet....

Thats all for me folks
han drar ju switch in oxå

Det bästa från JOI 06
var det bara jag som tyckte westers wilson såg ut som en doubel cork eller double d-spin :P

Det bästa från JOI 06
matti_skidor sa:
Jag tycker Henrik harlauts switch 1260 var snyggast,men Simon dumont scremen semen var också snygg.Så jag vet inte vad som var snyggast,det var en massa som var fint.Så jag tycker alla var lika bra !
det var väl josh bibby som drog den??

Det bästa från JOI 06
matti_skidor sa:
Jag tycker Henrik harlauts switch 1260 var snyggast,men Simon dumont scremen semen var också snygg.Så jag vet inte vad som var snyggast,det var en massa som var fint.Så jag tycker alla var lika bra !
det var väl josh bibby som drog den??

Det bästa från JOI 06
breakout sa:
Jag tvekar på att Pep ångrar sig mitt i ett hopp så att det blir en "sw 90 to reverse 270". Jag tror solklart att han satsade på det.
här är vad pep själv sa om hoppet:

I think I also performed a miracle, someone was looking out for me. I went into the jump backwards, going for a zero spin. I got caught up on the take off since there was so much compression and was almost flat on my back...kicking my legs, completely out of control. Something hit me all of a sudden...I can land this. So I was spinning to the left kicking like hell, calmed down and rotated the opposite way and landed on my feet. No one could believe what happened, including myself. It was totally miraculous. - pep

Tillbaka
Topp