Det går mot sommar...

Thos

Ny medlem
Det går mot sommar...
Snart börjar det bli sommar och lov. Men vad kan man göra på lovet då? Är det nån som har någe bra tips på vad man kan göra på lovet och som inte kräver en massa förberedelser eller pengar, utan sånt man kan göra själv om man sitter långt ute på landet nån vecka?

Det går mot sommar...
Gå till närmast sjö och bada

Gå till närmaste grusgrop och hoppa allt va du förmår

Om det finns brygga eller hopptorn gör massa trick i vattnet

ragga på alla brudar du ser

ragga på alla killar du ser

gör en film om din sommar

va me dina polare

sup dig redlös

sup dig lagom full

det finns inga gränser på vad man kan göra, man har hela sommaren på sig...

Det går mot sommar...
Vi hade nån gång mitt i sommaren tänkt att slänga upp en railsession. Hur det ska gå till är en hemlighet...vi vet alltså inte riktigt, men vi har våra funderingar.

Annars kan du alltid passa på att bunkra upp med ett lager snöbollar om det fortfarande finns spår av snö...vem väntar sig ett snöbollskrig när de ligger å solar på beachen??

Det går mot sommar...
bygg en longboard, ät glass, festa, ta det lugnt, glid runt på stan, köp skidor på rea, skata lite.....

peace snaken

Det går mot sommar...
I sommar blir det inlines till 100% för min del. Långtur alltså, inget jibb. Ger ju sjysst kondition iaf.! Annars kan du ju softa helt enkelt!

Det går mot sommar...
Finns det nått o göra i gamleby då? När jag har vart där har det bara sett rätt gammalt o dött ut och det var ju på sommarn också. Hur är det på vintern då?

Det går mot sommar...
i gamleby finns ju värsta hopptornet har jag för mig om!!! där finns ju miljoner grejer att göra:

hoppa ner i vattnet

cykla ut i vattnet

göra galna tokiga grejer medans man är i luften på väg ner i vattnet

försöka hänga i trampolinen så länge man orkar

göra ännu galnare trix, så att man impar på brudar o grabbar

gå o ragga på brudarna, eller grabbarna, vad man känner för

hoppa tilsammans

om du är höjdrädd, jobba dig succesivt uppåt i hopptornet

eller kom på nåt annat...

glad att jag kan stå till tjänst/Jonas

Det går mot sommar...
man kan supa sig redlöst full o göra allt det som redan står + att man kan lifta till stryn o ta med sig ett tält... nästan gratis... sen kanm man slänga på sig sina agg. inlines o tågluffa runt i landet å åka... kostar ca 500 kr för 10 dagar (inräknat med öl för 100 kr platta - 2 st o inträde till hallar, allt annat är gratis)

Tillbaka
Topp