Vujic Ny medlem 2003-10-22 Det snöar!!!!! #1 Det snöar i Stockholm!!! Man blir ju lycklig i hela kroppen!
kkofalla Medlem 2003-10-22 Det snöar!!!!! #2 Det töar i Stockholm!!! Man blir ju olycklig i hela kroppen!