Detta köpte jag nyss-tråden

• Trådstartare Trådstartare TT-JONTHE
  • Start datum Start datum
Kan ingen kvick Freeride ansvarig fixa till så att det går att mobilblogga bilderna rak in i en tråd på ett smidigt sätt? Typ slänga ihop en wap sida eller ett litet java program... Skulle vara schysst till FR bloggarna också.

coca-cola.jpg

köpte; anon realm denim / blue mirror
pris; 297kr med frakt (ebay)
nöjd; de kom imorse , slapp tull, de ser fantastiska ut och sitter som en smäck.

Roof sa:
Ohm1e sa:
Victors sa:
varför klagar alla på minderåriga som snusar? snusar inte själv men vafan sköt er själva?
finns ju en viss anledning till att man snusar, tror många inte gör det för att va coola...
Faktis så är de nästan största andledningen till att mindre åriga snusar. (För att vara cool) Dock gör ja de inte själv och har inte tänkt börja häller!.
Jo, alla som inte själv röker/snusar säger att alla andra gör det för att vara cool, men det är mycket sällan det verkligen är så.
Dock så börjar nog dom flesta pga gupptryck osv, sen kan dom inte sluta.

SeuWsS sa:
spaceduck sa:
avillberg sa:
Roof sa:
Jo, alla som inte själv röker/snusar säger att alla andra gör det för att vara cool, men det är mycket sällan det verkligen är så.
vilken annan anledning till att röka och snusa finns än att man vill avra häftig och få uppmärksamhet??
ja bara undra hur man får uppmärkasamhet genom att snusa och hur de kan va häftigt?
dom flesta tror ag börjar för att dom tycker att det är gott...
gott att snusa?! är du pökad i hela huve eller ?! dom flästa spyr när dom prövar!
SeuWsS sa:
Victors sa:
E_Rockner sa:
han kanske började röka när han va yngre för att just vara cool och har sedan inte kunnat sluta röka?
nej, många tycker de e tufft att röka för att det e farligt. på den tiden så visste man inte om det heller, dessutom var det nog inte inne att vara tuff på 30-talet.

EDIT: varför dricker folk alkohol? knappast för att vara tuff, samma sak gäller snus eller cigg. Tobak är samtidigt farligare än alkohol, och på det baserar jag bla skadan på individen och samhället.
var tredje sjukhus säng är upptagen pga av alkohol .. dom dricker väll antagligen för att bli full! det är ju knappast gott.. jag tror mera att man köper en cola istället för en öl om man vill ha nått gott att dricka
Okej, du är 13 (tretton!) år gammal och har provat att snusa och dricka alkohol. Antar jag. Med tanke på att du så väl vet att snus inte är gott och att alkohol enbart är till för att bli kristusfull på.

Jag är själv ingen snusare eller någon stordrickare som går till systemet varje fredag. Men lite då och då kan en snus vara trevlig, så jäkla vidrigt är det def. inte, och nikotinet är helt klart en bonus, speciellt om man inte vanesnusar. Alkohol är inte enbart vodka. Välkyld öl kan vara jäkligt trevligt i goda vänners lag, gärna efter en skiddag. En riktigt välblandad drink kan smaka otroligt gott (ja, alkoholen krävs, virgin-versionen blir inte samma sak). En klassisk tjejdrink som Apple Martini är faktiskt riktigt gott om den blandas bra!

Visst förstår jag dig, en kall cola är sjukt gott, jag personligen dricker cola till det mesta, men alkoholhaltiga drycker är också gott!

Sorry för mass-citering och långt inlägg... Men jag var tvungen att svara på detta.

2rz9oy0.jpg

Hämtade jackan o byxrona på ica idag =)

Senast ändrad:
Roof sa:
avillberg sa:
Roof sa:
vilken annan anledning till att röka och snusa finns än att man vill avra häftig och få uppmärksamhet??
Man börjar av någon anledning, sen sitter man fast i skiten.
haha låter typ som skidåkning, man börjar för att vara häftig å sen är man fast i skiten :)

Jag har köpt en ny gul oaklet jacka..
Ett par spk pjäxor
oakley crowbar, med black iridium.
Völkl ledge medd rossignol scratch 120 bingningar

heroin_red_carpet.gif

unnade en settup, så nu blir det sila hårt. Låt kanylerna löpa !

Senast ändrad:
vad: Kondomer vibration kit
var: ica
pris: 119 ;-
nöjdhetsfaktor: hög, är förväntansfull inför kvällen med damerna

vad: en flaska rosévin
var: systemet
pris: 120 ;-
vem: pappa
nöjdhetsfaktor: än så länge hög, imorgon ångest..

en premier lemon lime i täby centrum tidigare idag. smakade bra. något för mycket lime i den men bra balans mellan sockret och syrligheten. 4/5 orc öron

köpte ett par tees på topstreetwears rea idag. Inte fått dom ännu så det blir ingen egentagen bild.

4zwax0.jpg

haha böglyftet ^^

jag köpte suprememål, utan tomat, + meny och cola utan is.. och en bbq dip på max för nån timma sen :) kalaset gick på 72 kr och smakade juvligt :)

Köpte ett stycke Hestra handskar som ska bli mysig att åka med. Köptes på 360Norr i vännäs för 700kr men fick lite storkunds rea ;)

0c0f1623778c7373eab59fd617ba449b.jpg

Senast ändrad:
pizza 140:- (o sen 10 kr rabatt)
chips, dipp, o godis: 100,50 kr
The curious case of benjamin button med subtitle: 1.7 i ratio.

En hellikopter - vill inte skryta om pris så jag gör så här istället; . . . . . .kr
En snöskoter - 97 000kr
En Vikingline - . . . . . .kr

sen gick mitt Amex black sönder så får ta det lugnt med inköpen någon vecka men det kommer mer, fixar bilder och liknanade inom kort.

Tillbaka
Topp