digital system kamera

digital system kamera
hej har planer på att införskaffa en digital system kamera priset ska ligga runt 4000-6000 tusen isåfall vilken ska jag ha

eller kan jag nvända en analog systemkamera som vi har hemma det är en minolta x-700 kan den vara något att ha ¨kommer nog fota mest skateboardåking kanske skidor också

så ska jag köpa en digital system eller ska jag ha kvar den analoga kameran

digital system kamera
klart du kan använda den analoga men då måste du framkalla alla bilder. kostar mer pengar i längden (om du tar många bilder ofta) sen kostar de ännu mer att få dom till digitala bilder
om du vill redigera i ps osv.

för det priset är de väll nikon d40x eller 350-400d

400d med 18-55 kostar 6400kr tror jag och 350d kostar 4600kr

digital system kamera
kolla lite på blocket, finns mycket attt välja på, dessutom på blocket (eller andra försäljnings sajter) kan du hitta en kamera med flera tillbehör för ett likt pris som i en butik där du inte får några tillbehör.

digital system kamera
om du har en minolta kamera redan så har du förmodligen minolta objektiv också. i så fall tycker jag du ska köpa en digital minolta eller en sony, då sony har tagit över minoltas fattning. tror att gamla minolta objektiv ska funka på sonyn.

digital system kamera
Canon 400D elr en Canon 350D tycker jag:) det är juh digitalkamera och det priset ligger nog mellan priset som du vissade:) Själv har jag en 350D och tycker att den är grmt bra:D

digital system kamera
fräckt det där med sytemkameror tycker jag! Det finns en funktion i photoshop som tillåter dig att höja och sänka temperaturen på bilden eftersom systemkameran registrerar temperaturen när bilden tas. om du ställer in att bilden ska vara varmare så ser bilden varmare ut. ganska coolt! :)

Snödjup

Tillbaka
Topp