Tobss
Ny medlem
Din personliga tall-tee
Jag är en kille som funderar på att starta ett företag som inriktar sig på personliga tall-tees, anledningen till att jag gör det här är pga ett skolprojekt som innehåller att man startar ett företag och driver det och jag är väldigt intresserad av skidåkning och dess outfit!
Så min fråga till er här på freeride är hur stort intresset är att få designa sin egen talltee eller köpa färdiga tall tess med tryck som är designade av mig.
Det här är ett sätt att vara egen och inte som alla andra i skidbacken. Ni får designa trycket själva och jag ordnar med tryckeriet ( vilket är av bra kvalite) Sedan skickar jag varorna hem till er. Allt för ett pris mellan 150-250 kr beroende på hur avancerat trycket är.
Finns det något intresse av det här?
Kom gärna med ideer som skulle kunna hjälpa mig på något vis.
Tack på förhand för alla svar.
Så min fråga till er här på freeride är hur stort intresset är att få designa sin egen talltee eller köpa färdiga tall tess med tryck som är designade av mig.
Det här är ett sätt att vara egen och inte som alla andra i skidbacken. Ni får designa trycket själva och jag ordnar med tryckeriet ( vilket är av bra kvalite) Sedan skickar jag varorna hem till er. Allt för ett pris mellan 150-250 kr beroende på hur avancerat trycket är.
Finns det något intresse av det här?
Kom gärna med ideer som skulle kunna hjälpa mig på något vis.
Tack på förhand för alla svar.