Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du åker tydligen med billiga fjortisbindningar med DIN 3-10... Jag behåller gärna mina knän ett litet tag till. Har mina 8-18 på 13. Tror inte du skulle vilja tokcrasha med ett par 15-30-bindningar i botten. Lura inte dom stackars små jibberna att förstöra resten av sina liv.ekdahl sa:din skalan är till för att maxas i alla lägen.
Skulle vilja se dig krascha med ett par race bindningar dragna i botten. Dessutom om du har dom i botten så är det ingen vidare funktion bättre att ha dom ett halv varv tillbaka så är fjädern fortfarande med.ekdahl sa:din skalan är till för att maxas i alla lägen.
jaja, förlåtHasse sa:Dave har iaf kommit med ett försök till vad din skalan är eller hur man använder det till skillnad från dig.
Och vem är Vincent? Om du menar Dave så har han förmodligen varit på mer After-Skis än du kommer gå på i vinter.
//H
Yes! Personliga påhopp, calling each other names, etc. Nu börjar det likna nåt.Dave_Spruce sa:Tvärtom pucko. i OPn kan du ofta "rädda" ett fall sa länge skidorna stanna kvar pa. I pisten är du oftast fucked, om du kör pa nat stackars liv eller liknande...
Halleluja! Äntligen någon som börjar mäta framgång (eller vad det nu är som försöker mätas - kanske är det misslyckande) i antal besökta After-Skis.Hasse sa:Dave har iaf kommit med ett försök till vad din skalan är eller hur man använder det till skillnad från dig.
Och vem är Vincent? Om du menar Dave så har han förmodligen varit på mer After-Skis än du kommer gå på i vinter.
//H