Disentis ?

Intrepid-76

Ny medlem
Disentis ?
Åker till Andermatt igen om ett par veckor,tänkte vidga våra vyer lite och är tacksam för tips på offpist repor i Sedrun och framförallt Disentis.
mvh
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp