I Intrepid-76 Ny medlem 2008-01-18 Disentis ? #1 Åker till Andermatt igen om ett par veckor,tänkte vidga våra vyer lite och är tacksam för tips på offpist repor i Sedrun och framförallt Disentis. mvh
Åker till Andermatt igen om ett par veckor,tänkte vidga våra vyer lite och är tacksam för tips på offpist repor i Sedrun och framförallt Disentis. mvh