Division 23 snowboard

Division 23 snowboard
Hm visste inte att dom fanns kvar. Det var coolt soulmärke för rätt många år sedan men jag hade inte hört om dom sen dess, inte förrän nu då förståss.

Dom verkar av siten att döma ha gått samma öde till mötes som Type A, Evol m.fl. redan gjort. Dvs gått från coolaste märket i stan till att bli uppköpta och börjat tillverka billiga brädor. Dom behöver ju inte vara dåliga för det iofs.

Dom kostade 2500 kr utan bindning (3000 med) såg jag och det är förmodligen mycket prisvärt.

Division 23 snowboard
Försök hitta nått annat "känt" märkes brädor från förra året istället!! låter säkrare... det e säkert skumkärna på D23 och e brädan så billig så kan det sluta med att du åker runt med en snowboard som e lika styv som din mammas disktrasa efter ett år..och bind. kan ju va av sån sort så det inte finns nå spareparts när dom går sönder och det kommer dom!! Köp nått annat!!! peace

Division 23 snowboard
okey, tack för svaren.

jag har kollar på Burton Seven men jag tycker den är lite för mjuk. samt Forum Destroyer den är oxå snäppet för mjuk enlig mig.

Vad ska man köpa för bräda som är av lite styvare modell och ca 4000-5000kr.

Division 23 snowboard
Är trä kärna i dom,och dom kommer direkt från fabriken.Har alltså ingen agentur i sverige som ska ha pengar.Samma sak med Type A tror jag.Där av priset..

Division 23 snowboard
Men är det nå att sats på. Jag har kollat på modellen Nature nypris var 5000 nu är det 2500,
det är ju riktigt bra pris, om det bara är skit så är du ju som att kasta pengarna i sjön.

Division 23 snowboard
NiklasMagnus>> Du får En forum recon för en rätt billig peng samt att den är snäppet hårdare än destroyern.

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp