greggan Aktiv medlem 2007-01-24 DIY Bygga egna lagg! #1 Här hittar du en handbok :0) http://www.skibuilders.com/howto/ S/
jeffa Ny medlem 2007-01-24 DIY Bygga egna lagg! #2 "Som om det inte finns tillräckligt med lagg" Felix st:Clair Renard......
Jarle Aktiv medlem 2007-01-24 DIY Bygga egna lagg! #4 Usch.. dyrt det där.. Men trevligt att kunna bestämma precis hur ens skidor ska se ut. Dagdrömmer om den perfekta skidan
Usch.. dyrt det där.. Men trevligt att kunna bestämma precis hur ens skidor ska se ut. Dagdrömmer om den perfekta skidan
jeffa Ny medlem 2007-01-24 DIY Bygga egna lagg! #5 Men brutalt! Alltid bra att folk bygger och utvecklar! På så sätt utvecklas sporten. Ruggigt brie! Kärlek
Men brutalt! Alltid bra att folk bygger och utvecklar! På så sätt utvecklas sporten. Ruggigt brie! Kärlek
JoakimHayland Medlem 2007-01-24 DIY Bygga egna lagg! #6 vi va tre pers som byggde ett par, det va inte spec dyrt, men vi hade tur och fick bra med spons till projektet, mycket skoj!
vi va tre pers som byggde ett par, det va inte spec dyrt, men vi hade tur och fick bra med spons till projektet, mycket skoj!
D Deleted member 39569 Guest 2007-01-24 DIY Bygga egna lagg! #8 BigAir här på freeride håller på bygga ett par skidor, som nästan är klara..
A ArWin Medlem 2007-01-24 DIY Bygga egna lagg! #9 börjar snart bygga mina skidor som projektarbete på teknik-design i skolan...
F face-plant Ny medlem 2007-01-24 DIY Bygga egna lagg! #10 själv bygger jag twintip-vattenskidor i skolan. har snart jobbat med dom i ett år. hoppas verkligen dom blir bra.....
själv bygger jag twintip-vattenskidor i skolan. har snart jobbat med dom i ett år. hoppas verkligen dom blir bra.....