SMagnusson
Ny medlem
död åt skiboards
Lite gammal tråd?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja reklam, du postar samma meddelande i en mängd olika trådar. Samtliga med en länk till en hemsida, så ja det ser ut som reklam.Snurferman sa:???, reklam ??? Skiboarden slutade tillverkas i början av 80-talet så jag ber om ursäkt för att jag gör reklam för något som knappt går att köpa,, Lol
Det där är vad jag tycker är en skiboard. Det andra är bladesSnurferman sa:Sen var det ju så att surfare födde skateboarden som senare födde snowboarden, om man nu inte räknar Snurfern som snowboardens urfader.
http://www.shredbetties.com/features/main/snurfer.shtml
jävla cp-idiot.. låt folk köra hur dom vill.. att jämföra sig själv med hitler är totalt efterblivetfreeride_nu sa:jag tackar för att jag fått så många som tycker precis som mig...
nu gäller det bara att få ord till handling.....
det som skrämmer mig är att det jag vill göra är att utrota skiboards. hitler hade väl samma problem...
jävligt jobbigt.....fast skibords är verkligen ett problem för männskligheten..........
DÖ!
Att använda ett handikap som en svordom är väl inte mycket bättre...Ganja sa:jävla cp-idiot.. låt folk köra hur dom vill.. att jämföra sig själv med hitler är totalt efterblivetfreeride_nu sa:jag tackar för att jag fått så många som tycker precis som mig...
det som skrämmer mig är att det jag vill göra är att utrota skiboards. hitler hade väl samma problem...
jävligt jobbigt.....fast skibords är verkligen ett problem för männskligheten..........
DÖ!
jo, det är detAndy_Banton sa:Att använda ett handikap som en svordom är väl inte mycket bättre...Ganja sa:jävla cp-idiot.. låt folk köra hur dom vill.. att jämföra sig själv med hitler är totalt efterblivetfreeride_nu sa:jag tackar för att jag fått så många som tycker precis som mig...
DÖ!
vadå död åt skidåkarna?? idiotAnts sa:Såklart att Snurfern är "snowboardens urfader", en Skiboard är ett varumärke från STIGA och för många snowboarderns "urfader" i Sverige. Men egentligen idag kanske snowskatens "urfader" då utvecklingen delat upp snowboard och snowskate om man talar i "snowboardsammanhang".
Död åt skidåkarna!