död åt skiboards

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
död åt skiboards
Snurferman sa:
???, reklam ??? Skiboarden slutade tillverkas i början av 80-talet så jag ber om ursäkt för att jag gör reklam för något som knappt går att köpa,, Lol
Ja reklam, du postar samma meddelande i en mängd olika trådar. Samtliga med en länk till en hemsida, så ja det ser ut som reklam.

Medlem sedan idag och går direkt in och spammar, textbook spamreklam.

Senast ändrad:
död åt skiboards
Jag tänkte bara att inte samma människor skulle läsa samma trådar och att dom som läste ena tråden skulle få sig ett smil lika mycket som dom som läste någon av dom andra. Jag tyckte bara att det var intressant att se hur energiska människor kan vara över en sån skitsak som om det heter ditt eller datt så att dom skulle använda sina små grå till något vettigare än att träta om det heter det ena eller andra.
Jag tycker att mitt "practical joke" är klart harmlösare än deras nästan hatiska käbblande.

Synd om man inte ens kan skämta i det här forumet utan det är mer ok att racka ner på varandra i stället i inlägg efter inlägg utan att någon bryr sig.

Men men,,,"jag är väl en idiot,,, det har jag ingenting emot", som Bob hund brukade sjunga när dom omgav sig med idioter,,,Lol.

död åt skiboards
Såklart att Snurfern är "snowboardens urfader", en Skiboard är ett varumärke från STIGA och för många snowboarderns "urfader" i Sverige. Men egentligen idag kanske snowskatens "urfader" då utvecklingen delat upp snowboard och snowskate om man talar i "snowboardsammanhang".

Död åt skidåkarna!

död åt skiboards
freeride_nu sa:
jag tackar för att jag fått så många som tycker precis som mig...

nu gäller det bara att få ord till handling.....
det som skrämmer mig är att det jag vill göra är att utrota skiboards. hitler hade väl samma problem...
jävligt jobbigt.....fast skibords är verkligen ett problem för männskligheten..........

DÖ!
jävla cp-idiot.. låt folk köra hur dom vill.. att jämföra sig själv med hitler är totalt efterblivet

Senast ändrad:
död åt skiboards
Ganja sa:
freeride_nu sa:

det som skrämmer mig är att det jag vill göra är att utrota skiboards. hitler hade väl samma problem...
jävligt jobbigt.....fast skibords är verkligen ett problem för männskligheten..........

DÖ!
jävla cp-idiot.. låt folk köra hur dom vill.. att jämföra sig själv med hitler är totalt efterblivet
Att använda ett handikap som en svordom är väl inte mycket bättre...

död åt skiboards
Andy_Banton sa:
Ganja sa:
freeride_nu sa:

DÖ!
Att använda ett handikap som en svordom är väl inte mycket bättre...
jo, det är det

död åt skiboards
Ants sa:
Såklart att Snurfern är "snowboardens urfader", en Skiboard är ett varumärke från STIGA och för många snowboarderns "urfader" i Sverige. Men egentligen idag kanske snowskatens "urfader" då utvecklingen delat upp snowboard och snowskate om man talar i "snowboardsammanhang".

Död åt skidåkarna!
vadå död åt skidåkarna?? idiot

död åt skiboards
Jag tycker vi ska dra igång kriget ordentligt mellan snowboard mot skidor och tvärtom!. Jävla fjanteri att försöka samsas. Skidor kommer alltid vara en B-sport jämfört med snowboard. Ett töntigare och sämre alternativ helt enkelt. Putar med rumpan på en rail gör ni så det ser riktigt fjolligt ut, ha ha. Hitta på något eget och sluta tro att ni är något (läs snowboard-åkare).

Muha ha ha ha aaa

död åt skiboards
nej ants, snowboard åkare e jättedumma o skidåkare e jätteduktiga så de så, och dom som kör blades dom e bäst ja bara älskar dom;D de e så sött när 15 åriga killar åker runt me stavar i backen så söta:)

död åt skiboards
Hur kommer det sig att alla skidåkare ska grabba pjäxorna när dom hoppar ? är det för att dom glömt knäppa dom och är rädda att dom ska ramla av ??

död åt skiboards
eller är det för att dom hellre skulle åka riktig snowboard i stället för miniskidor :-)

Det gäller i och för sig snowboardåkare med,,,dom vill ju helst åka skateboard men får hålla till godo med snowboard så där har man viss förståelse,,men miniskidor och grabba,,,näe.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp