Dom gamla mad-trix skidorna?

Dom gamla mad-trix skidorna?
Var någon här på freeride som skulle få ett par för 2k tror jag.. tycker du ska vänta med köp av Mad Trix tills 06orna kommer för dom är fräna som fan.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp