Drake/technine?

• Trådstartare Trådstartare sny
  • Start datum Start datum

sny

Medlem
Drake/technine?
Vilken av dom och vilken modell ska jag satsa på?

Har en Santa cruz bräda och strl 38 på mina Vans skor. Vilken storlek ska jag då ha?

Drake/technine?
Satsa på ett par Drake F-60 eller ett par T9 MFM. Ingen av dessa kommer att göra dig besviken, men om du vill ha något utöver det vanliga skulle jag rekommendera ett par Flux Advance istället.

Tänk också på att du får betala en del extra för T9 på grund av deras hippa image. Jag anser att du får ett par bättre Drake för ett lägre pris, men image kan ju ibland vara rätt viktigt så det är så klart upp till dig.

Med 38 i skor är det minsta möjliga storlek som gäller oavsett vilken bindning du köper.

Lycka till.

Drake/technine?
jag är inne på samma spår som doughboy, men istället för F-60 välj Mikey LeBlanc ytterliggare några hundralappar billigare...

Från t9 är det MFM som gäller, men den finns även i en MFM solo som ska vara lite enklare och billigare, dock med baltimore strap osv.

ja, lycka till

Drake/technine?
Tack för bådas svar!

Har hittat ett par technine montoya som ska passa strl 6-12 för en tusenlapp. Vad kostar ett par såna i vanliga affärer?

Drake hittade jag inga passande....

Ska jag slå till eller vad säger ni?

Drake/technine?
T9 kostar väl inte så förbannat om man köper i staterna?

Om de inte gått upp grymt i pris så hade jag minne av att de låg runt ~ $150 cirkus..

Drake/technine?
Jo det är baltimore toe straps på dom redan och hoppas dom inte går upp i pris inom 1 dag då köper jag nog dom!

Drake/technine?
har inte hört så mycket om technine så mycket....hur bra ärderas brädor på skala 1-10???
och hur mycket pengar är dom värd??är technine classic bra i parken??

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp